ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

'דיזיין סיטי ירושלים' משיקה טרקלין מעצבים ראשון מסוגו בעיצובו של מעצב העל, גדי הלפרין

יותר מ- 1000 מעצבים ואדריכלים שיבקרו ב'דיזיין סיטי ירושלים' מדי חודש, ייהנו משהיה בטרקלין פלטינום ו-טופ פלטינום שיוקמו בעיר העיצוב ויכללו בין היתר: חדרי ישיבות, חדרי מנוחה ועוד • מעצב העל הבינלאומי, גדי הלפרין נבחר לעצב את טרקלין המעצבים הראשון שיוקם בסגנון הלאונג' בשדות התעופה

'דיזיין סיטי ירושלים' משיקה טרקלין מעצבים ראשון מסוגו בעיצובו של מעצב העל, גדי הלפרין
התקדמות הבניה בדיזיין סיטי צילום: יח"צ

'דיזיין סיטי ירושלים', אשר נחשבת כבר היום לבירת העיצוב העתידית של ישראל, גורמת למהפכה של ממש בתחום שעד היום היה מפוזר בכל ישראל ללא נגישות, מה שגרם למעצבים וללקוחותיהם להתרוצץ ולהזיע ללא הכרה, לעתים גם על פני מספר חודשים ארוכים. יותר מ- 300 מעצבי פנים מהשורה הראשונה יפתחו משרדים בחלל 'דיזיין וורק' במקום.

גולת הכותרת הנוכחית היא הקמת טרקלין יוקרתי במקום, בהשקעה של כחצי מיליארד שקלים,  שיעוצב על ידי המעצב הבינלאומי, גדי הלפרין. הטרקלין יוקם בסגנון הלאונג' הקיים בשדות התעופה. הטרקלין צפוי לשרת למעלה מ-1,000 מעצבים ואדריכלים אשר יבקרו מידי חודש במתחם עם הלקוחות ויוכלו ליהנות משהייה בטרקלין פלטינום ו-טופ פלטינום. בין השירותים בטרקלין: ספא, מקלחת, חדרי ישיבות, חדרי מנוחה ועוד. "הטרקלין ייתן לנו כמעצבים ואדריכלים מרחב ייחודי", אומר המעצב גדי הלפרין. "לקוחותינו ואנו נהנה ממתחמי ישיבה ועבודה אשר יתוכננו כאובייקטים / ספריות אדריכליות המהוות הפרדה אקוסטית ומאופיינות בגופי תאורה שיעוצבו במיוחד עבור הטרקלין. החלל יכיל את ספריית חומרי הגלם והגמר הגדולה בישראל לנוחות המעצבים והאדריכלים."

מעצב העל, גדי הלפרין, נבחר מבין מעצבים רבים שהגישו מועמדות לעיצוב המתקנים השונים שיוקמו במתחם. הלפרין, עיצב בין היתר את טרקלין פתאל בשדה התעופה בן גוריון ומתחמים רבים בסגנון הנ"ל.

בירת העיצוב תביא את כל עולמות העיצוב למתחם אחד, וכל אדם שמשפץ את הבית, מרהט או בונה, יוכל למצוא את מבוקשו מהמותגים המובילים ביותר בעולם, ובמקום אחד. מתחם עיצוב הגדול במזרח התיכון, המשתרע בכ-90 אלף מטר ומעל 230 חנויות מעולם העיצוב – יהפוך את תקופת השיפוץ והבניה לחוויה, ולא לסיוט כפי שהוא מתקבל כיום אצל אנשים רבים. הפגישה עם המעצב תוכל להיות באותו יום שבו מסתובבים כדי למצוא כל מה שצריכים, במקום אחד.

המקום יגדיר מחדש את חוויית השיפוץ לבית, לא רק ללקוחות, אלא אף למעצבים שמתרוצצים מידי יום עם לקוחותיהם בין תל אביב לראשון לציון ועוד. עיר העיצוב תשמש את כל תושבי מדינת ישראל. משרד התחבורה כבר החל בבניית תשתיות מתאימות, בהשקעה של למעלה ממיליארד שקלים במנהרות ומחלפים לעבר בירת העיצוב של ישראל, שתמשוך בשנה מעל 2 מליון מבקרים.

מעל 90 מותגים מהארץ ומהעולם כבר חתמו על פתיחת סניף ב'דיזיין סיטי ירושלים', ולראשונה יפתחו בה סניפים בינלאומיים מתחום עיצוב הבית וגלריות אומנות מהנחשבים בישראל ומהעולם. גם מתחם 'דיזיין וורק', שיעוצב ברמה הגבוהה ביותר וישולבו בו טכנולוגיות תלת מימד ואפליקציות לרווחת המעצבים במתחם שטרם נראה עד כה בישראל.

דיזיין סיטי קניון עיצובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד