י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הרעלת הטונה

'ארומה תל אביב' תסיים חוזה עם זכיין הסניף

רשת 'ארומה' הודיעה היום כי תפסיק את ההתקשרות עם הזכיין שמסניפו יצא הטונה המורעל • מתחקיר שערכה הרשת התברר כי המקרים אירעו בעקבות תקלת חשמל שפגעה בפעילות מערכות הקירור בסניף

'ארומה תל אביב' תסיים חוזה עם זכיין הסניף
ארומה צילום: פלאש90

לאחר ששני בני אדם הורעלו לאחר שאכלו כריך טונה ב"ארומה תל אביב", הודיעה היום (שלישי) הרשת על החלטתה לסיים את החוזה עם הזכיין שניהל את סניף הרשת בדרך בגין בתל אביב, בו התרחשו המקרים. בניגוד למה שניסו בסניף להסביר, מתחקיר שערכה הרשת התברר כי המקרים אירעו בעקבות תקלת חשמל שפגעה בפעילות מערכות הקירור בסניף.

בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של החברה, נכתב, כי "ביום 15.10.19 נודע לנו כי שני אנשים אושפזו באיכילוב לאחר שאכלו מנת טונה בסניף. מיד עם היוודע דבר האירוע, הופסקה מכירת הטונה בסניף המדובר. מאותו יום ועד היום הסניף סגור ואינו פועל. עוד באותו היום הוחלט על הפסקת מכירת הטונה בכלל סניפי הרשת, עד לקיום תחקיר מקיף אודות האירוע. מאותו יום ועד היום לא נמכרות ברשת מנות המכילות טונה. בבדיקה שערך משרד הבריאות בסניף נמצא כי המקרה אירע, ככל הנראה, מאחסון לקוי בסניף של טונה למסעדות המשווקת באריזות במשקל 2 ק״ג".

בנוסף, הרשת ציינה בפוסט כי נערך תחקיר נוסף מטעמה שבא לבחון מאיפה נבע המקרה, ונמצא כי תקלת חשמל שהתרחשה מחוץ לשעות פעילות הסניף והשביתה מספר מערכות, לרבות מערכות קירור,היא זו שגרמה לתקלה. נקודה נוספת שצוינה בתחקיר "אי בהירות בסניף בנושא אופן השימוש בטונה".

בעקבות כך, הם נקטו במספר צעדים מידיים. "אנחנו עוברים מיידית מרכישת טונה בחבילות ענקיות לרכישת טונה במארזים אישיים וקטנים שייפתחו רק לאחר ההזמנה. בדיוק כמו בבית. רק לאחר שתזמינו כריך או סלט טונה, נפתח עבורכם בלבד אריזה אישית ובטוחה לחלוטין למאכל", הוסבר בפוסט.

בנוסף, "לכל מקררי הרשת יתווספו, ליתר ביטחון, גלאים שיתריעו על תקלת טמפרטורה. גלאים אלה יתריעו על תקלות קירור שמתרחשות גם בשעה שהסניף סגור. כמו כן, בכדי לשפר את השיח עם לקוחותינו, ועל מנת שנוכל לקבל מכם דיווחים על כל תקלה באופן מיידי, הוספנו באפליקציה שלנו מייל מיוחד - מייל אדום לשירות - בו תוכלו לדווח לנו על כל תקלה ואנו נטפל בה מיידית. ולמען הסר ספק ובשם הזהירות, ביצענו בכל סניפי הרשת בדיקות מקיפות, לקחנו דגימות מזון לבדיקה במעבדות מיוחדות, ריעננו את נהלי התברואה לכלל העובדים וקיימנו בקרות קפדניות של חברות חיצוניות".


ארומה הרעלת מזון טונה זכיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד