י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רשת ווישוז צועדת אל החורף

במהלך חג הפסח הזמנו את הגולשים לשלוח לנו  טיפים אופנתיים הקשורים בהנעלה. במסגרת פעילות שעשינו בחסות רשת ווישוז,  רשת ההנעלה המובילה בישראל • אלו שלושת הטיפים שנבחרו בקפידה

רשת ווישוז צועדת אל החורף
נעלי קרוקס ברשת ווישוז צילום: יח"צ

במהלך חג הסוכות הזמנו את הגולשים לשלוח לנו טיפים אופנתיים הקשורים בהנעלה. במסגרת פעילות שעשינו בחסות רשת ווישוז, רשת ההנעלה המובילה בישראל ווישוז מבית קרוקס אנד מור, על כל שלל מותגיה הידועים, מבלנסטון, קדס, קרוקס,הוקה, ארטופה, ועוד..נעליים ליום יום, שבת חג, ספורט, ילדים ונוער, וכמובן מבוגרים. ביקשנו ממכם לצלם נעלי ווישוז בחופשה, תודה לכל המשתתפים.

בחרנו, ואנחנו מברכים את הזוכה. ומאחלים לכולם חורף בריא. שלושת הטיפים שנבחרו בקפדנות על ידי הסטייליסטית אלישבע קסטנבוים מתפרסמים כאן ובחרנו בטיפ המנצח של חנה שנדורפי אמא לשמונה ילדים שזוכה בשובר מפנק מתנת הרשת, ואין ספק שהטיפ שלה העלה גם חיוך על הפנים:

הטיפ המנצח של חנה שנדורפי אם לשמונה ילדים:

אמהות בישראל הן חרוצות מאוד, מעל ל70% מהאמהות לילדים עובדות, שיעור זה גבוה לפחות ב12% משיעור העבודה בקרב אמהות בשאר מדינות המערב.

זהו נתון שקראתי, ואיך זה קשור לנעליים?

כאמא לילדים קטנים וכאשה עובדת יש לי טיפ נהדר. התלבשת לעבודה או לאירוע את עם הילדים ביד תינוקת בוכה, רצהלמעון, או להשאיר אצל ההורים, הישארי עם נעליים נוחות, ואת הנעליים האופנתיות תשאירי ברכב או בתיק גב שעלייך.

אם הילדים שלך כמו הילדים שלי מזהים לפי הנעליים שאת יוצאת לאירוע ומיד פוצחים בקול זמרה ומחאה. השאירי את הנעליים בארון חשמל או אצל השכנה. צאי לבושה לאירוע והחליפי את הנעל.

הטיפ של נועה לוין מבני ברק:

שילוב נעליים אדומות במלתחה שלך:

שילוב נעליים אדומות, ואני לא מדברת על אדום בוהק אלא אדום בורדו , שלבו את הנעל האדומה עם שמלה בצבעי שחור לבן, זה מראה שמתכתב עם אופנה וחדשנות. , נעל בגזרה אופנתית במיוחד בצבעי אדום בורדו תשדרג שמלת ערב שחורה אלגנטית או כל פריט לבוש בגוון כחול נייבי, הממתן את הצבע של הנעליים.

הטיפ של יוכי ירום מנתניה:

איך נהנים מנעל בטיול:
בעבר קניתי נעל לטיול בחנות היא היתה נוחה, בטיול סבלתי, היא כאבה ושפשפה את אחורי הרגל כך שחצי מהטיול הייתי עסוקה במציאת פתרונות לכאב שנוצר, אז לכן כדאי למדוד את הנעל עם זוג גרביים הדומות לאלו שתלבשו במהלך הטיול. ואם יש לכם מקום תסחבו זוג נעלי הליכה ישנות שתמיד היו נוחות לכם.

וישוז קרוקס חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד