י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אתה איש אלים ובזוי"

טבריה בוערת: הפגנה אלימה במיוחד נגד קובי - קטין נעצר

לאחר שהרב קוק הודיע כי הוא עוזב את טבריה בעקבות התעמרותו של ראש העיר רון קובי, התארגנה הפגנת ענק תחת לשכתו של האחרון • ההמונים תקפו את קובי ואף זרקו לעברו אבנים ובמקום התפתחה מהומה • צפו

טבריה בוערת: הפגנה אלימה במיוחד נגד קובי - קטין נעצר
רון קובי מותקף צילום: צילום מסך

לאחר שהרב קוק הודיע אתמול (שני) כי הוא עוזב את טבריה בעקבות התעמרותו של ראש העיר רון קובי, נערכה גם היום הפגנת ענק נגד האחרון.

עשרות תושבים הגיעו להפגין תחת לשכתו של ראש עיריית טבריה רון קובי במחאה על המאבק שהוא מנהל אל מול חצרו של המקובל הגר"ד קוק.

המפגינים נהגו באלימות ואף השליכו אבנים לעבר קובו ואנשיו ובמקום התפתחה מהומה גדולה. המשטרה עצרה נער צעיר שהשליך אבן על קובי והוריו הוזמנו לתחנה.

מדוברות המשטרה בטבריה נמסר, כי "לפני זמן קצר הסתיימה מחאה בהשתתפות עשרות אנשים בסמוך לעיריית טבריה. כוח משטרה שהיה במקום זיהה נער המשליך אבן לעבר השוטרים ומנסה להימלט. הקטין נעצר, הובא לתחנת המשטרה לחקירה והוריו זומנו למקום".

כמו כן, אמש (שני) הגיע קובי לעורר פרובוקציות ברחבי העיר, אולם, ציבור התושבים בעיר שכבר מאס בו ובמעלליו, חיכה לו ותקף אותו מילולית, תוך שהם מביעים את התסכול שלהם על התנהלותו.

אחד התושבים הטיח בו: "אתה איש אלים, איש אלים שנכנס לבית כנסת והופך שולחנות, דוחף כסאות, אתה צורר יהודים אתה". הוא הוסיף, כי "מי שנכנס לבית תפילה, רודף אחרי נער בן 14, כאילו הוא איזה שריף, (מי) שמפריע לתפילה, הוא רשע מרושע".

תושב אחר אמר לו, "נכשלת. לך הביתה, תהיה גבר ותלך הביתה. נכשלת. עשית רק שנאה לטבריה, חיללת את העיר, בלי המאבטחים אתה לא תדרוך יותר בטבריה".

רון קובי הרב קוק טבריה פרובוקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד