י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מחלליה מות יומת"

העירייה מתרברבת: "צלחנו את הפולסא דנורא"

"צלחנו את הפולסא דנורא ועתירות הרבנים", מפרסמת היום (שלישי) בהודעה מיוחדת עיריית רמת גן • ההודעה באה לאחר שאושרה החלטה נוספת על הפעלת קווי תחבורה ציבורית בשבת, זאת לאחר הפעלת ה'סבבוס' בשבתות בעיר

העירייה מתרברבת: "צלחנו את הפולסא דנורא"
ר"ע רמת גן, כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

למרות התנגדות הציבור הדתי והחרדי בעיר, מועצת העיר רמת גן אישרה היום (שלישי) החלטה נוספת על הפעלת קווי תחבורה ציבורית בשבת, זאת לאחר הפעלת הסבבוס בשבתות בעיר.

העירייה פרסמה, כי "רמת גן כחלוצת התחבורה העירונית בסופ"ש מברכת את הערים המצטרפות לדרכה, גאה ומלאת סיפוק, שהדרך שהיא פרצה מכשירה לערים אחרות את הדרך להעניק שירות חיוני זה גם לתושבים שלהן. עד שרמת גן עשתה זאת זה היה נחשב בלתי אפשרית פוליטית, ציבורית ומשפטית", ציינו מנסחי ההודעה.

לדבריהם, "הסבבוס של רמת גן צלח את הפולסא דנורא ועתירות הרבנים בזכות המבנה המשפטי היצירתי שלו. כמו כן הסבבוס הוכיח שניתן לגשר פוליטית ואושר במועצת העיר ברוב של כ-80% כאשר הנציגים הדתיים נותרים בקואליציה".

חבר המועצה מטעם הסיעה הדתית בעיר, עו"ד זוהר ישרים, הגיב ואמר: "ההחלטה שנתקבלה בדבר חידוש קווי השאטלים וקיום תחבורה ציבורית בשבת, מצערת. צר לי שדווקא העיר רמת גן משמשת כחלוצה ופורצת דרך בעניין זה לערים אחרות. מדובר בפגיעה אמיתית של הציביון היהודי בעיר וכעת פגיעה זו מתרחבת לערים נוספות בחסות עיריית רמת גן". כך דווח בערוץ 7.

כזכור, לפני מספר חודשים התרחש עימות חריף בין ראש עירית בני ברק אברהם רובינשטיין לראש עיריית רמת גן כרמל שאמה בוועידת הנדל"ן של 'דה מרקר'.

רובינשטיין נשאל על מצוקת הדיור של המגזר החרדי על ידי מנחת הפאנל, יעל דראל, וענה כי "אין פתרון לציבור החרדי. החרדים לא יגורו בגינות, גם אני אבא, והילדים שלי צריכים לבנות בתים".

עוד הוסיף רובינשטיין: "אנחנו מגיעים לעפולה, ולרמת גן, אפילו שכרמל שאמה אמר שבני ברק היא איום אסטרטגי על רמת גן". המילים הללו הקפיצו את ראש עיריית רמת גן, שהגיב: "אנחנו לא רוצים את רמת גן חרדית". רובינשטיין לא נשאר חייב, והשיב, "גם פרעה אמר פן ירבה".

כרמל שאמה עזב בעצבים את הפאנל, תוך שהוא קורא לעבר רובינשטיין, "תתבייש לך, יהודי עם כיפה קורא ליהודי פרעה?".

רמת גן אוטובוסים בשבת כרמל שאמה הכהן אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד