י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אבא היה מתבייש היום ביורשו"

לפיד תקף ומסתבר שאביו עשה אותו הדבר

האם ח"כ יאיר לפיד שוב צייץ מהמקלחת? הערב הוא הביך את עצמו בפומבי בפעם המי יודע כמה. לפיד צייץ נגד נאומו של שר המשפטים בגנות הפרקליטות וכתב, "במשרד המשפטים, יש תמונה של אבא שלי. אילו תמונות היו יכולות להתבייש, הוא היה מתבייש היום ביורשו" | גולש חרוץ העלה בתגובה קטע ארכיוני בו נראה האב טומי תוקף את הפרקליטות בחריפות • צפו

לפיד תקף ומסתבר שאביו עשה אותו הדבר
טומי לפיד/יאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר מסיבת העיתונאים שכנס הערב (שלישי) שר המשפטים אמיר אוחנה, בה תקף בחריפות את הפרקליטות, בא חבר הכנסת יאיר לפיד ותוקף אותו בעוצמה.

בציוץ שהעלה לטוויטר כתב ח"כ יאיר לפיד, כי "‏על הקיר במשרד המשפטים, יש תמונה של אבא שלי. אילו תמונות היו יכולות להתבייש, הוא היה מתבייש היום ביורשו. באלימות המילולית, בהתקפה המכפישה על המערכת שעליה הוא אמור להגן, בחנופה השקופה לראש ממשלה החשוד בעבירות פליליות חמורות. זה כבר לא מזעזע. כבר לא מביך. זה עצוב. הגיע הזמן לשינוי".

אולם, כוכב רשת הטוויטר יאיר לוי, חשף הערב קטע מתוך ראיון שהעניק פעם אביו - טומי לפיד, שהיה אף הוא שר המשפטים, ובו הוא תוקף את הפרקליטות באותה העוצמה, אם לא חמור ממנה.

מתוך שידורי הערוץ הראשון

טומי אמר בראיון לעיתונאי ניסים משעל בערוץ הראשון כי "צריך להבין מה קורה, אבל אני רוצה קודם כל לומר, מי שפוגע במערכת המשפטית בישראל, זו הפרקליטות הפזיזה הזו שמאבדת גובה ואמינות עם כל משפט נוסף, ולא התקשורת שמדברת עליה".

הוא הוסיף, כי "אפרים קישון פעם כתב כי לאדם מן היישוב אין (עליו) פתק שהוא נורמלי. למי יש פתק שהוא נורמלי? מי ששוחרר מבית המשוגעים יש לו פתק. באותה המידה מה היום תעודת היושר של אנשי ציבור? כתב אישום של הפרקליטות, כי אז מראים שהם זכאים".

בהמשך הוא קורא לפרקליטות "יחידת טרור", ואומר כי היא מתפקדת מתוך אינטרסים אישיים. כמו כן הוא קרא להקים ועדת חקירה שתחקור את הפרקליטות.

 

יאיר לפיד טומי לפיד אמיר אוחנה שר המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד