י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הישיבה פרסמה הבהרה

מגיד השיעור תועד מתעלל בתלמיד - התקשורת סערה

סרטון שתועד לפני כשלוש שנים, עלה ביממה האחרונה לרשתות החברתיות ועורר את תשומת לבם של כלי התקשורת בארה"ב שדרשו הבהרות | מדובר בתיעוד בו נראה מג"ש באחת הישיבות החסידיות המפורסמות בארה"ב, בועט בתלמיד ודורך עליו | הישיבה פרסמה הבהרה בכדי להשתיק מהר את הסיפור

מגיד השיעור תועד מתעלל בתלמיד - התקשורת סערה
צללית. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

סרטון וויראלי של רב בישיבה במונסי שבועט בתלמידו, הפך ביממה האחרונה לויראלי מאוד ברשתות החברתיות.

בסרטון שהגיע לידי 'בחדרי חדרים', נראה בחור צעיר שנראה כבן 15 (בסרטון המאוד לא ברור) שוכב על הרצפה מתחת לשולחן בחדר השיעורים, ולעיני חבריו לשיעור, מגיד השיעור גוער בו שיעזוב את הכיתה, תוך שהוא בועט בו ודורך עליו, בעודו מייבב בבכי מתחת לשלוחן.

הסרטון עורר סערה והגיע עד לערוצי הטלוויזיה ששידרו אותו ודרשו הסברים מישיבת 'שער אפרים' הממוקמת במונסי שבארה"ב, משם הגיע התיעוד.

בעקבות הסערה שעורר התיעוד, הישיבה פרסמה הודעת הבהרה דרך אתר Yeshiva world news, בה נכתב, "ההתנהגות המוצגת בסרטון הינה דבר נתעב, ואין לה מקום במוסד חינוכי. אנו מגנים באופן חד משמעי כל התנהגות כזו. אנו שמחים גם שחבר הצוות שנראה בסרטון נפרד מבית הספר שלנו לפני מספר שנים".

יצוין כי הסרטון הוא בן שלוש שנים לפחות, אך לא ברור מי הפיץ את הסרטון עכשיו, ומה היתה מטרת המפיץ. כך או כך, המפיץ קיבל חשיפה בכלי תקשורת אמריקאיים שדרשו הסברים מהנהלת הישיבה וזו הבהירה כי מגיד השיעור האלים שילם בכסאו על מעשיו הנפשעים.

הכאת תלמיד אלימות נגד ילדים ישיבת שער אפרים מונסי סרטון ויראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד