כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

'טמבור' זכתה ב'תו הפלטיניום' של מכון התקנים

'טמבור' הצטרפה לליגת העילית של מחזיקות תו הפלטיניום של מכון התקנים הישראלי • תנאי הסף לפלטיניום: חמשה תווי איכות ותו הזהב • מנכ"ל החברה: "מעיד על ההשקעה העצומה שלנו"

הענקת תו הפלטיניום
הענקת תו הפלטיניום

חדשנות ומקצועיות מובילה: 'טמבור' זכתה ב'תו הפלטינה' של מכון התקנים הישראלי, בגין אימוץ תקני בטיחות וניהול בנורמות בינלאומיות.

דני גולדשטיין, מנכ"ל מכון התקנים, שבחר להגיע עד בית טמבור בבני ברק על מנת להעניק אישית למנכ"ל טמבור מיכאל דיין את תו הפלטינה. הציג את הבחירה ואמר: "חברות ישראליות מעטות נושאות את תו הפלטינה, הניתן לחברות אשר מחזיקות לפחות חמישה תווי איכות ואת תו הזהב. מקבלות התווים הן חברות, שקיבלו על עצמן נורמות ניהול בינלאומיות, מובנות ומסודרות. חברות שנקטו באסטרטגיה של אימוץ מספר תקני ניהול מבטיחות את צמיחתן הכלכלית העתידית".

מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור שקיבל את התו, השיב על הישגיה של 'טמבור': "התו מעיד על ההשקעה הגדולה של טמבור בשיפור מתמיד של איכות המוצרים המוצעים לצרכן הישראלי וכי טמבור חרתה על דגלה שלא להתפשר על שמירה על איכות בתהליכי הייצור השונים".

במהלך ביקורו בבית טמבור התרשם מנכ"ל מכון התקנים מהמידע המקצועי המגוון ומהשירות הניתן ללקוחות ליישום עצמי ומקצועי, וממגוון הקורסים המקצועיים הניתנים במקום. גולדשטיין הביע התפעלות מיוחדת מתערוכת הצילום של הצלם דובי טל, המוצגת בבית טמבור בימים אלה ומשלבת אומנות לצד נורמות תקינה גבוהות.

טמבור הינה החברה המובילה בישראל מזה כ-76 שנה המספקת צבעים, ציפויים וחומרי הגמר לבנייה האיכותית ביותר, והמוערכת כמקצועית, שירותית, חדשנית והוגנת.

טמבור חרטה על דגלה את ערכי היסוד של מובילות, חדשנות, מקצוענות, אותם היא מממשת אותם בכל תחומי פעילותה. כך למשל, השלימה 'טמבור' כבר בשנת 2007 את היערכותה להתאמת סל המוצרים לתיקני איכות הסביבה המחמירים שנכנסו לתוקף בשנת 2010 באירופה. טמבור מציעה מגוון מוצרים ירוקים רחב המבוסס על מים לכל מבחר השימושים: צבעי קירות איכותיים אידיאליים לשימוש בחדרי ילדים ותינוקות, צבעים ולכות לעץ ומתכת וסדרת אפקטים יוקרתית. ואכן, עשרות מוצרי טמבור נושאים את תו התקן הירוק.
טמבור פלטיניום מכון תקנים חדשנות צבעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד