כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כבר לא פסול

פרסום ראשון: גנץ הוזמן לצד נתניהו לכנס של ש"ס; ומי הוחרם?

פרסום ראשון: בסייעת ש"ס צפויים לקיים בשבוע הבא כנס לזכרו של מייסד תנועת ש"ס מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, לציון שש שנים לפטירתו • אל חדר הסיעה יוזמנו בכירי הפוליטיקאים בכנסת - ביניהם גם יו"ר כחול לבן בני גנץ - שאף יישא דברים • ואת מי לא הזמינו? • כל הפרטים

פרסום ראשון: גנץ הוזמן לצד נתניהו לכנס של ש"ס; ומי הוחרם?
דרעי וגנץ צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

בסייעת ש"ס צפויים לקיים בשבוע הבא כנס לזכרו של מייסד תנועת ש"ס מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, לציון שש שנים לפטירתו. אל חדר הסיעה יוזמנו בכירי הפוליטיקאים בכנסת ובראשם ראשי המפלגות מכל הסיעות; או שאולי לא כולם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין רשימת המזומנים ניתן למצוא גם את יו"ר כחול לבן חבר הכנסת והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ - הזמנה שעד לפני כמה שבועות הייתה נראית בגדר חלום, לאחר שראשי הסיעות החרדיות שללו את האפשרות לשבת תחתיו בקואליציה.

גנץ בכותל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בני גנץ צפוי להשתתף בכנס שיתקיים ביום שני הבא בכנסת ואף לשאת דברים לצידו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ, השרים לשעבר איילת שקד וננפתלי בנט, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, חבר הנהגת כחול לבן גבי אשכנזי, בוגי יעלון ושרי הליכוד.

מידע לא פחות מעניין שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' הוא על הפוליטיקאים שלא הוזמנו. ברשימה הזו ניתן למצוא את שני הפוליטיקאים שהובילו קמפיין שנאה כנגד הציבור החרדי גם במערכת הבחירות האחרונות, כאשר לרשימה הצטרף השנה חבר חדש - חבר הכנסת אביגדור ליברמן, לצד של הח"כ הוותיק בשנאתו לחרדים, יאיר לפיד.

יצוין כי ליברמן עצמו השתתף בכנס בשנים האחרונות אך דומה כי הפעם הוא יאלץ לצפות בכנס דרך מצלמות ערוץ הכנסת.

בניית גשר אריה דרעי הרב עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד