כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרופא בכה • מרגש

חסד השם: קיבלו לא לדבר בתפילה, והאברך שחלה - התרפא

סיפור אקטואלי על נס גלוי שחווה אברך משכונת סנהדריה שחלה במחלה הקשה והרופאים נתנו לו חודשים ספורים • צפו בסיפור המרגש: ההבטחה, ההתגייסות והתוצאה המפתיעה

חסד השם: קיבלו לא לדבר בתפילה, והאברך שחלה - התרפא
חדר ניתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשפיע ר' יעקב זילברמן סיפר אתמול (שלישי) בשיעורו בשכונת סנהדריה בירושלים סיפור מדהים על אברך שחלה במחלה הממאירה ל"ע (יאיר בן שרה) והרופאים נתנו לו חודשים ספורים לחיות וכולם עמדו והתפללו לרפואתו ובכוח התפילה הבריא והבדיקות יצאו נקיות. 

"כשהתברר לו שתוצאות הבדיקות מראות כי נותרו לו חודשים ספורים לחיות, החליטו חברי כולל סאטמר היכן שלמד לקבלו על עצמם שלא לדבר בשעת התפילה, כולל שלא להעיר אחד לשני בתפילה וכל מה שאיננו קשור לתפילה. הם קיימו וקיבלו. שיוויתי השם לנגדי תמיד".

"לאחר תקופה של תפילות וקיום ההתחייבות הוזמנו הזוג לרופא לקבל את תוצאות הבדיקה החדשות, התוצאה: המחלה הארורה נעלמה כלא הייתה". 

"חברים, אני לא קונה כל כך מהר סיפורים וכאלו במיוחד מגורם שלישי לאחר תקופה כה סוערת כשהתוצאות כה מדאיגות".

"הרמתי טלפון לגיסו ר' מרדכי שאישר לי את הדברים. אמרתי ולא האמנתי וגם לא הסתפקתי בכך התקשרתי ישירות לאברך ר' יאיר המרוגש שבדמעות סיפר שגם הרופא בכה שהחזיק את הצילומים, והאברך חוזר ומבקש ממני לפרסם את הנס הגלוי ברבים טוב להודות לה' חסדי ה' זה לא יאומן כבר הספידו אותו ל"ע".

מחלה יעקב זילברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד