י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אירוע חריג

התחזו לטכנאים וניסו לחדור אל תוך הישיבה

בעקבות אירוע חריג בו ניסו לחדור שני חשודים אל תוך ישיבת 'דרכי תורה' שבטורונטו, הנהלת הישיבה שיגרה מכתב להורים בו גוללה את פרטי האירוע וחידדה נהלי ביטחון

התחזו לטכנאים וניסו לחדור אל תוך הישיבה
שני המתחזים צילום: צילום מסך

הנהלת ישיבת 'דרכי תורה' שבטורונטו - קנדה, שיגרה מכתב חריג להורי התלמידים בו סיפרה על אירוע יוצא דופן שהתרחש במוסד.

הנהלת הישיבה מספרת, כי שני אנשים שהתחזו לעובדי חברת תקשורת, ניסו לחדור לתוך הישיבה. 

במכתב ששלח הרב אליעזר ברייטוביץ מהנהלת הישיבה, נאמר להורים כי הבחורים קיבלו הנחיות מיוחדות איך להתנהג ועל מה להקפיד כדי לשמור על ביטחון מרבי.

וזה לשון המכתב: "הבוקר היה אירוע ביטחוני בישיבה, במהלך תפילת שחרית ניסו שני גברים ממוצא לא מקומי להיכנס לבניין, הם הציגו את עצמם כטכנאים של חברת רוג'רס. כל הדלתות היו נעולות בהתאם לנהלים, הם נאלצו להגיע לדלת הכניסה ולהשתמש באינטרקום / פעמון כדי להיכנס. הרב יהושע ביקש מהם להזדהות בהתאם לנהלים, השניים לא הצליחו להסביר את זהותם ומי הם בדיוק, בדקנו עם חברת רוג'רס, והם לא נשלחו לאזור, ושאין שום שירות שניתן מטעם החברה באזור הכללי של הישיבה".

"המשטרה קיבלה מאיתנו את הדיווח" כותבים בהנהלה ומוסיפים, כי "הבוקר קיימנו אסיפה של כל הנהלת הישיבה בכדי להביא את האירוע לידיעת התלמידים ובכדי לחזור ולהדגיש את פרוטוקולי הביטחון שלנו, ולהסביר לתלמידים את חשיבות הציות".

"אנו מקווים כי האיומים עלינו יופסקו ומקווים שכל החדשות העתידיות מהישיבה יהיו רק חדשות טובות". כשמי שחתום על המכתב הרב אליעזר ברייטוביץ.

טורונטו קנדה חרדים קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד