י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כבש את הלב

יאיר נתניהו התלהב והכתיר את היורש של אביו

אמש במסיבת עיתונאים דרמטית תקף שר המשפטים אוחנה את התקשורת והפרקליטות, יאיר נתניהו התלהב וצייץ: "ככה כובשים את הלב של מאות אלפי מתפקדי הליכוד"

יאיר נתניהו התלהב והכתיר את היורש של אביו
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

אתמול (שלישי) בערב, כינס שר המשפטים אמיר אוחנה מסיבת עיתונאים, במהלכה תקף בחריפות רבה את פרקליטות המדינה. "פרקליטות בתוך פרקליטות קובעת לוחות זמנים בהתאם לסדר היום הפוליטי ומדליפה חומרי חקירה", האשים אוחנה.

לדברי השר אוחנה "יש מי, שבאמצעות כת קטנה של עיתונאי-חצר הצליחו לבסס את התפישה כי מתחוללת כאן מלחמת בני אור בבני חושך, שבה הפרקליטות מגינה בגופה על הציבור מפני נבחריו".

השר תקף גם את אנשי התקשורת ואמר כי "מקהלה של עיתונאי-חצר ופרשנים מטעם נחלצת תמיד להגנת הפרקליטות ומציגה את התהיות ככפירה ב'שלטון החוק'. קריירות פוליטיות וציבוריות חוסלו בזו אחר זו, כשהציבור - שאינו נחשף לעובדות - משוכנע שמדובר בניקוי אורוות. איש כמעט לא העז לחשוף את הסימביוזה המסוכנת בין גורמים באגף החקירות, בפרקליטות ובתקשורת".
"כך פעלה השיטה. כך חוסלו קריירות. סגירת התיקים או הזיכוי בבית המשפט - תמיד הגיעו מאוחר מדי. בעת הצורך (למשל כדי לסלק שר משפטים שלא מצא חן בעיני ה"מערכת") נשלפו תיקים מן ההקפאה והודלפו מהם פרטים לעיתונאים מסוימים - תמיד אותם עיתונאים. כל זאת כדי שהפוליטיקאים שסומנו יזכרו תמיד שהחרב תלויה מעל ראשם. אם זו אינה סחיטה, איני יודע סחיטה מה היא".

לאחר דבריו, המערכות הפוליטיות והתקשורתיות געשו. קולות מכל כיוון, רובם כמובן נגד, אך היו גם קולות לא מעטים בעד.

מי שאהב ואפילו מאוד את הנאום התקיף, היה לא אחר מאשר יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאף הכתיר אותו כיורש.

בציוץ שהעלה נתניהו ג'וניור לטוויטר הוא כתב, "‏טיפ לבכירי הליכוד שרוצים לכבוש את תפקיד היו״ר אחרי עידן נתניהו (יש עוד הרבה זמן לא לדאוג). תלמדו מאוחנה! ככה כובשים את הלב של מאות אלפי מתפקדי הליכוד. קטע מוזר אה, שמעניין אותם צדק. אמיר אוחנה אתה פשוט תותח על".

יאיר נתניהו אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד