י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לקראת כתב אישום

הוארך מעצרו של מצית רכבי הבכירים בעיריית ירושלים

הצהרת תובע הוגשה לפני זמן קצר, בעקבות חקירה אותה ניהלה המשטרה נגד תושב ירושלים בחשד שהצית 3 רכבים השייכים לבכיר בעיריית ירושלים במהלך חודש ספטמבר • מעצרו הוארך

הוארך מעצרו של מצית רכבי הבכירים בעיריית ירושלים
אילוסטרציה צילום: דוברות כבאות והצלה

ראשיתה של חקירת המשטרה בחודש ספטמבר, כשהוזעקו השוטרים לישוב אבן ספיר בעקבות 3 כלי רכב שהוצתו, 2 מתוכם נשרפו כליל, השייכים לבכיר בעיריית ירושלים.

החקירה שהוטלה על היחידה המרכזית של המשטרה, החלה בשלב הסמוי תוך איסוף מגוון ממצאים וראיות שהביאו לאיתור זהותו של החשוד, תושב ירושלים כבן 36 (עובד באגף התברואה של עיריית ירושלים), ועפ"י החשד באותו לילה הגיע כשהוא רוכב על אופנוע, הצית את הרכבים באמצעות חומר דליק ונמלט מהמקום.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד בתאריך 16.10.19, והוא הובא לחקירה בחשד להצתה וקשירת קשר לביצוע פשע ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

לפני זמן קצר, התקיים דיון נוסף בעניינו בבית משפט השלום, במהלכו הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך עד לתאריך 3.11.19, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום.

כזכור, לפני כחודש הוזנקו שלושה צוותי כיבוי והצלה מתחנות כבאות והצלה לישראל-ירושלים בעקבות דיווח על שריפת רכבים בחניית בית מגורים במושב אבן-ספיר - הנמצא בדרום מערב ירושלים.

לוחמי האש שהגיעו תוך זמן קצר למקום השתלטו במהירות על הלהבות, כיבו את הרכבים הבוערים ומנעו את התפשטות האש לבתים ורכבים סמוכים.

מהפרטים שהגיעו אז ל'בחדרי חרדים' עלה, כי אחד מכלי הרכב שייך לאחד הבכירים במחלקת התברואה בעיריית ירושלים.

מחקירה של חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים שהגיעו למקום עולה כי השריפה החלה ככל הנראה כתוצאה מהצתה של הרכבים הנ"ל.

 

עיריית ירושלים הארכת מעצר הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד