י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפלישה שגלשה לתגרה אלימה

מזכירות יצהר דורשים מצה"ל: "ענישה חמורה לראש העירייה"

בעקבות פלישת ערבים מהכפר חווארה הסמוכה ליצהר יחד עם ראש העירייה, שגלשה לפסים אלימים, דורשים במזכירות היישוב מצה"ל למצות את הדין עם ראש הכפר ולהטיל עליו עונש חמור

מזכירות יצהר דורשים מצה"ל: "ענישה חמורה לראש העירייה"
אֵלֶּה מעץ צילום: pixabay

שעות לאחר פציעת נער בן 19 תושב מיצהר על ידי ערבים מחווארה, ובהם ראש עיריית חווארה, קוראת הנהגת היישוב למערכת הביטחון למצות את הדין עם התוקפים.

סמוך לשעה 11:00, בחסות המסיק המתואם עם צה"ל, יצאה קבוצת ערבים ממטעי הזיתים, בהם גם ראש עיריית חווארה, אבו ג'יאהד, והחלה לטפס לעבר שכונת להבה ביצהר ולדרך הביטחון המקיפה את היישוב. בשטח זה אין עצי זית, והוא נמצא בקרבה רבה לבתי תושבים. הקבוצה נעה לעבר בתי יצהר ללא ציוד מסיק. שניים מאנשיה היו חמושים באלות, ואחרים תיעדו את בתי היישוב מהמקום בו שהו.

יצויין, כי באיזור בו אין עצי זית, צה"ל לא מאפשר כניסת ערבים, אך מאחר ובמקום לא נוכח כח צה"ל, קבוצת תושבים ירדה מיצהר ודרשו מקבוצת הערבים לעזוב את המקום.

אחד מחבריו של ראש הכפר, תקף את אחד המתיישבים באלה, פצע אותו בראשו ובגבו, ובמקום התפתחה תגרה הדדית.

ביישוב יצהר דורשים מצה"ל למצות את הדין עם ראש עיריית חווארה. "יש למצות את הדין כלפי התוקפים שפצעו את אחד מתושבינו. מדי שנה ערבים ופעילי שמאל מייצרים פרובוקציות ואירועי טרור בחסות המסיק, ואנו דורשים לבטלו לחלוטין".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד