י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למרות הסיכום בין סיעות הימין

במטרה להלחיץ? גנץ חושף: יש לי שיחות עם חברי בלוק ה-55

למרות שסיעות הימין המונים 55 ח"כים הגיעו לסיכום כי לא יקיימו שיחות אישיות עם בני גנץ, הוא טוען הערב כי הוא מקיים שיחות עם חברי הבלוק היצוק לכאורה, ומגדיר אותן "ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות". לדבריו, "התמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת"

במטרה להלחיץ? גנץ חושף: יש לי שיחות עם חברי בלוק ה-55
בני גנץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למרות הסיכום בין חברי בלוק ה-55 של מפלגות הימין, לפיו לא מקיימים הידברות פרטנית עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לאחר שהמנדט עבר לידיו בשבוע שעבר - גנץ חושף כי הוא מקיים שיחות עם חברי בלוק ה-55 של נתניהו.

בפוסט שפרסם הערב (רביעי) בדף הפייסבוק שלו, כתב חבר הכנסת גנץ כעדכון לשבוע הראשון שחלף מאז קיבל את המנדט מנשיא המדינה, "מיד עם היוודע תוצאות הבחירות מיניתי צוות משא ומתן קואליציוני בראשות ד"ר יורם טורבוביץ. הצוות קיבל ממני הנחיות ברורות מאוד לגבי המשא ומתן, גבולות גזרה, על מה אני מוכן לדון ולשקול ועל מה לא אוותר לעולם".

"בשבוע שעבר", סיפר גנץ, "מיד אחרי שהסתיים טקס הענקת המנדט בבית הנשיא, התקשרתי ל-14 ראשי סיעות מתוך כוונה להקשיב ולהתחיל במלאכת הרכבת הממשלה. בתוך מספר ימים, נפגשתי עם ראשי הליכוד, ישראל ביתנו, העבודה-גשר, והמחנה הדמוקרטי. ובהמשך השבוע אקיים עוד פגישות. הפגישות האישיות שלי מתקיימות במקביל למאמציהם הבלתי פוסקים של צוותי המשא ומתן שנפגשו עם הצוותים המקבילים במפלגות השונות".

עוד אמר גנץ כי "חשוב שתדעו, יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט", כשהוא מוסיף ואומר כי "מטבע הדברים, איני יכול לפרט לעומק על הדברים שעלו בשיחות שלי עם ראשי הסיעות, כולל אלה שמהווים חלק מבלוק 55. אוכל רק לומר לכם שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת".

לדבריו, "מתקיימים מגוון ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות. בסוף, יש לכל אחד ואחת מ-120 חברות וחברי הכנסת אחריות אישית גדולה מאוד – עם ישראל נושא עיניו אלינו. אני מבטיח להמשיך ולעדכן אתכם ומאמין שהשבוע הראשון הוא רק הסיפתח לתהליך שבסופו תקום ממשלת אחדות רחבה וליברלית שתשרת את כלל אזרחי ישראל", אמר.

בני גנץ בחירות 2019 מפלגת כחול לבן בלוק הימין משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד