י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפרקליטה לשעבר מאשימה את ניצן

הדלפות, שיבוש חקירות והילוך אימים על הפרקליטים

שר המשפטים פָּתַח פֶּתַח: עוה"ד כנרת בראשי, אשת תקשורת מפורסמת ומי שהייתה הפרקליטה הראשונה במשפטו של נשיא המדינה קצב, מאשימה את פרקליט המדינה שי ניצן, בהדלפות, שיבוש חקירות והילוך אימים על הפרקליטים • "שי ניצן מדליף חומרי חקירה לעיתונאים כתנאי לסקופים"

הדלפות, שיבוש חקירות והילוך אימים על הפרקליטים
פרקליט המדינה, שי ניצן צילום: יונתן זינדל פלאש 90

עורכת הדין כנרת בראשי - מי שהייתה הפרקליטה הראשונה במשפטו של נשיא המדינה קצב ואשת תקשורת, פרסמה אתמול (רביעי) פוסט ובו היא מאשימה את הפרקליטות והעומד בראשה שי ניצן, בהדלפות, שיבוש חקירות והילוך אימים על הפרקליטים.

היא פתחה את הפוסט במילים "מאשימים אותי בחנופה לביבי, בסגידה לקיסר ובטימטום. על טימטום אני חותמת. בכל זאת אני מחפשת לקנות דירה בת"א (זה טימטום).

סגידה לקיסר? לי יש רק אלוקים. חנפנות לביבי? אני מצביעה שמאל/מרכז. אבל מכבדת את רצון הבוחר כי אני דמוקרטית . לא יעני דמוקרטית".

לאחר מכן מספרת בראשי כי "אני עבדתי עם הפרקליטות צמוד צמוד במשך 10 שנים, כמעט!".

לטענתה, "שמעתי את השקרים של שי ניצן בבית המשפט העליון. בהפסקה , באחד הדיונים, אמרתי לו אתה מטעה את כב' בית המשפט (אז עוד היה לי כבוד אליהם) הוא הסתכל עליי בעיני מפיוז ואמר , נו ולמי יאמינו לי או לך? אני הייתי בחדרי חדרים של פרקליטות מחוז ירושלים. שמעתי וראיתי איך פרקליט המחוז דאז מוטרד מהתקשורת. צוחק לקורבנות בפנים.

אני. ממש אני.

אני שמעתי פרקליטה בכירה , מבקרת את הפרקליטות והג'יפה שיוצאת שם, נדירה בנוף שהחליטה להניח ת'מפתחות ולפרוש. יש גם אנשים ישרים בפרקליטות".

עוד הוסיפה בראשי לטעון, כי "אני קראתי לשי ניצן שקרן לאור התנהלותו בפרשת קצב. הוא התנה את הראיונות עימו בתקשורת בתנאי שאני לא אהיה. תשאלו את כל החשובים שם. שבאמת לא נענו לבקשתו".

לדבריה, "שי ניצן מהלך אימים על פרקליטים . משבש חקירות פרקליטים . דוגמא כזו תוכלו למצוא בפרקליטות מחוז דרום. בכל העניין שקשור לחברו הטוב אלון אלטמן.

שי ניצן מדליף חומרי חקירה לעיתונאים כתנאי לסקופים. הוא לא עושה זאת ישירות, יש לו שליחים. זוכרים - עבדתי גם בתקשורת.

שי ניצן איים על מנכ"ל לשכת עורכי הדין בתקופת אפי נווה שאם אנחה את פתיחת כנס עורכי הדין באילת הוא לא יגיע. אגב הברושור בו אני רשומה כמנחת הכנס עדיין אצלי.

הוא לא איפשר לפרקליטים להגיע ליום עיון שערכתי בלשכה ביחד עם עו"ד ליאור אפשטיין ופרופ' פרידמן.

שי ניצן זה לא פרקליט מדינה, חברים. הוא ראש של משהו. בטח לא של פרקליטות. ואני לא מתחנפת לביבי. ואני רוצה ממשלה אחרת. שיהיה לכם בהצלחה".

היא מוסיפה כי, "לכל אות שאני כותבת יש הוכחה כתובה, מצולמת ומוקלטת".

בראיון ל'גלי ישראל' הבוקר, הוסיפה בראשי לתקוף: "שי ניצן מהלך אימים על פרקליטים, הוא מדליף חומרים לעיתונאים, תיקים רגישים נמצאים בידי פרקליט מלווה, ומי הפרקליט המלווה בתיקי נתניהו? לסנגורים של נתניהו אין את חומרי החקירה שנגדו".

"שי ניצן מהלך אימים על פרקליטים, הוא מדליף חומרים לעיתונאים, תיקים רגישים נמצאים בידי פרקליט מלווה, ומי הפרקליט המלווה בתיקי נתניהו? לסנגורים של נתניהו אין את חומרי החקירה שנגדו. אם עד אתמול הורדתי את הזבל בשלוש בלילה לבד, כי אני סוג של ינשוף, לא בטוח שאעשה זאת שוב. ולי אי אפשר לתפור תיק, אני אדם ישר".

לדבריה, "שי ניצן הוא אדם שאסור להעביר עליו ביקורת! למה בכירי הפרקליטים לא מוציאים את מה שהם יודעים?! למה? והם יודעים, ועוד איך יודעים, המערכת מושחתת, סימן קריאה. אני שמעתי את שר המשפטים אמיר אוחנה - שאפו!. ״אני אומרת לך באופן חד משמעי, שי ניצן מפעיל כאן אנשים כמו מריונטות, מי לא מפחד מפרקליט המדינה? קרובי המשפחה שלי מתחננים אלי שאפסיק (לדבר), שאעבור לחו"ל".

נציין, כי טענותיה אלו לא גובו בהוכחות ולא אומתו.

שי ניצן פרקליטות המדינה כנרת בראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד