כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הכביש הקטלני: הרוגים נוספים בכביש 31

2 הרוגים נוספים בימים האחרונים בתאונות בכביש הקטלני - 31 • תושבי הישוב לקייה מתחננים: "כל יום שעובר ללא פתרון הולם יוסיף ויגבה מחיר כבד של קרבנות"

התאונה האחרונה. צילום: HNN
התאונה האחרונה. צילום: HNN

כביש 31 ממשיך לגבות קורבנות - בסוף השבוע נהרג אדם אחד בתאונת דרכים בצומת אשכולות, צומת הכבישים 31 ו-358.

התאונה אירעה בין כלי רכב מסחרי וכלי רכב פרטי בהתנגשות חזית אל צד, כאשר כנראה אחד מכלי הרכב לא ציית לתמרור זכות קדימה. כתוצאה מכך, אדם בן 70 נהרג ושלושה בני אדם נפצעו קל.

בנוסף, אתמול (א') בצהריים אדם נוסף נהרג ואדם נוסף נפצע קשה, בתאונת דרכים בסמוך לישוב כסייפה.

בתאריך 04 לאפריל 2012 שלח עורך דין יוסף עבד אלצאנע, תושב לקייה, מכתב לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ובו הוא מבקש מהם להירתם למשימה של תכנון צומת לקייה.

עורך דין אלצנאע מצייר במכתבו תמונה של המציאות המסוכנת בכביש: "רוב התאונות אירעו בצומת הכניסה לכפר לקייה בהתנגשות עם רכב הנוסע בכביש הראשי (31) עם רכב אחר הנכנס או יוצא מכפר מהכפר, כך שהתוצאה הקשה היא כ-50% מהמעורבים בתאונות, הם תושבי הכפר, אם לא יותר מכך".

בשנת 2011 נהרגו בכביש 31, 12 בני אדם ועשרות נפצעו. "כל יום שעובר ללא טיפול ופתרון הולם רק יוסיף ויגבה מחיר כבד של גביית קורבנות נוספים". כותב עורך דין אלצאנע.

המכתב של עורך דין אלצאנע, מצטרך לפנייתו של יוסף בריינס, קצין בטיחות ותעבורה ורכז אור ירוק בדרום, אשר התריע בפני שי ברס מנכ"ל מע"צ בתאריך 10.02.2012 על מחדלים בבניית כיכר בכניסה לישוב חורה.

גם אברהם הובר, רכז מועדון ראשון לציון, התריע בפני החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) בפנייה בחודש ינואר 2012, ובו הוא מבקש מהם לעשות מעשה ולפעול למען צמצום ההיפגעות בכביש 31.

בעבר פנה שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, לראש עיריית ערד טלי פלוסקוב וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ וביקש מהם להירתם למאבק לשיפור התשתית בכביש 31.

בעמותת 'אור ירוק' אומרים: "כביש 31 הוא אחד הכבישים עם מספר ההרוגים הגבוה ביותר בשנת 2011. על המדינה לפעול בהקדם לסלילת כביש דו מסלולי עם מפרדה קשיחה, אשר תמנע תאונות חזיתיות. על המדינה לפעול כדי להסדיר את הכניסה והיציאה מהישובים הסמוכים לכביש. כמו כן, יש להתקין תאורה לכל אורך הכביש כדי שהנסיעה בכביש תהיה בטוחה גם בלילה".
אור ירוק כביש 31 הרוגים רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד