י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לפיד וגנץ הפתיעו

הליכוד תוקף: "פייק משא ומתן - יאיר לפיד הגיע להשגיח על גנץ"

פגישת כחול לבן והליכוד: הצוותים נועדו הבוקר שוב ונראה שהפגישה הסתיימה במבוי סתום • במפלגת הליכוד תקפו: "לפיד הגיע לפגישה כדי להשגיח על גנץ שלא יסכים לממשלת אחדות" • וגם ההפתעה שהכינו לפיד וגנץ אותה מכנים בליכוד "תרגיל יחצ"ני" • 'בחדרי' עם כל הפרטים

הליכוד תוקף: "פייק משא ומתן - יאיר לפיד הגיע להשגיח על גנץ"
צוותי המשא ומתן, הבוקר צילום: דוברות כחול לבן

20 יום לסיום המועד בו ניתנה לכחול לבן ההזדמנות להרכיב קואליציה, בכחול לבן ממשיכים את המגעים להקמת ממשלת אחדות ונועדים בזה אחר זה עם סיעות הבית.

בפתח ישיבת המו"מ השנייה בין צוותי כחול לבן והליכוד שהתקיימה הבוקר (חמישי) תקף יו"ר צוות המו"מ של הליכוד, השר יריב לוין, ואמר: "אנחנו מגיעים היום מתוך תחושה קשה שכנראה מדובר בפייק משא ומתן, כאשר המשא ומתן האמיתי מתקיים עם עודה במטרה להקים ממשלת מיעוט סהרורית עם הערבים".

"גם היום", הוסיף לוין, "נשוב ונבקש לדעת אם רעיון האיוולת הזה נזנח והאם כחול לבן החליטה שהיא באמת רוצה אחדות, וכמובן האם היא מקבלת את מתווה הנשיא שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלה", שהוא מוסיף כי "לצערי נראה לי שגם הפעם לא נשמע תשובה לכל השאלות האלה".

בשלב מסוים הצטרפו גנץ ולפיד לישיבה במפתיע, השר יריב לוין הגיב על כך כי "מדובר בתרגיל יח"צני שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת".

עוד הוא אמר, "הצעתי לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם איימן עודה היום, שכן שם מנהלת כחול לבן מו"מ אמיתי, ואילו איתנו מתנהל פייק מו"מ שהוא הצגה לתקשורת בלבד".

יצוין כי הערב צפוי יו״ר כחול לבן בני גנץ לפגוש את יו״ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, וזאת במסגרת סדרת פגישות שקיים עם ראשי הסיעות בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן, עמיר פרץ ואולי לוי וניצן הורביץ - כאשר ראשי בלוק הימין נמנעו מלהיפגש עם גנץ.

מכחול לבן נמסר: "פגישת צוות המו״מ של כחול לבן והליכוד הסתיימה זה עתה. עיקר הפגישה עסק בדרישות המהות וקווי היסוד החשובים לליכוד. פגישת המשך צפויה להתקיים כבר ביום ראשון הקרוב".

 

בני גנץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד