י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צדיק בסדום

הזמר החילוני הפתיע: אשתתף באירוע של הרב פירר; "בגלל השנאה"

צדיק בסדום: הזמר החילוני המפורסם עידן עמדי הודיע כי ישתתף באירוע של הרב פירר • הזמר כתב בכאב: "כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה; אם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה - ממש כמו שהרב עושה כל חייו"

הזמר החילוני הפתיע: אשתתף באירוע של הרב פירר; "בגלל השנאה"
עידן עמדי צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

לפני יומיים (שלישי) דיווחנו כי בחודש הבא, שבוע לפני יום הולדתו ה-70 של מי שנחשב אולי לזמר הגדול ביותר בישראל החילונית - שלמה ארצי, יתקיים מופע מחווה גדול לכבודו בהיכל התרבות בתל אביב.

ארצי, שחוגג בנוסף ליום ההולדת, יובל של קריירה, יזכה לאורחים רבים באירוע ובהם התזמורת הפילהרמונית ובמעמד נשיא המדינה, רובי ריבלין. האירוע יתקיים במסגרת ערב ההתרמה השנתי לאגודת "עזרה למרפא" של הרב אלימלך פירר.

בתכנית של גיא פינס ב'ערוץ 12' דווח, כי למרות שהאירוע לא מיועד לציבור הדתי או החרדי, אין אף לא זמרת אחת. הפרסום של פינס גרר שלל תגובות נזעמות חלק מהזמרים הודיעו כי יסרבו לבוא וחלקם אף קראו ביטול המופע.

אולם, יש צדיק בסדום. הזמר עידן עמדי פרסם כי למרות שלא היה אמור להשתתף במופע, יבוא להופיע בשמחה בגלל "גפרורי השנאה", כלשונו.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב עמדי, "גילוי נאות לא הייתי מהאמנים המתוכננים להשתתף באירוע המקורי. כמו כל עם ישראל ישבתי בבית קראתי ושמעתי את מה שכלי התקשורת בחרו לפרסם על האירוע, את המילים, הניסוחים ובעיקר הטעיית הדעת והציבור. ואולי דוקא כי הייתי מהצד יכולתי להרגיש כמה הסיטואציה הזאת לא הוגנת בעיני ופוגעת בשורש המטרה שלנו כעם".

בהמשך מספר עמדי, "אני מכיר את הרב פירר מכמה מפגשים ובעיקר מכיר את פועלו.  אדם שמקדיש את כל חייו לעם ישראל. כולו. לכל נשיו ואנשיו, לכל ילדיו. אדם ששם את עצמו כדי לעשות טוב ולהשפיע לטובה על המציאות של כולנו. כדי להקל ולו במעט על מי שנמצא בזמנים קשים. ואותו אדם הוא גם אדם דתי. אני האחרון לתמוך בהדרת נשים. אבל גם הראשון לתמוך בכיבוד אמונה ותפיסת עולם של אדם אחר. אמונה שאין בה מטרה לפגוע, אלא רק לבקש את הזכות לכבדה".

ולכן אומר עמדי, כי "כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו".

עידן עמדי הרב אלימלך פירר שירת נשים מופע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד