ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מיילך ידידי"

היועץ הרפואי יוצא להגנת עמיתו - הרב פירר

הסערה שקמה בעקבות מופע ההוקרה לשלמה ארצי שהיה אמור להתקיים במסגרת ערב ההתרמה לעמותת עזרה למרפא של הרב פירר, מסרבת לשכוח • בעקבות כך, היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' פונה במכתב פתוח לרב פירר

היועץ הרפואי יוצא להגנת עמיתו - הרב פירר
הרב יוסי ערבליך בשניידר צילום: באדיבות המצלם

לאחר הסערה שקמה בעקבות מופע ההוקרה לשלמה ארצי שהיה אמור להתקיים במסגרת ערב ההתרמה לעמותת עזרה למרפא של הרב פירר, היועץ הרפואי הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' פונה במכתב פתוח לרב פירר.

במכתב כותב הרב ערבליך, "התלבטתי רבות אם לגעת בנושא או לא, אך החלטתי שאין מקום להחריש. לא הפעם. את אביר החסד הרב אלימלך פירר אני מכיר למעלה מ-20 שנה. מיומי הראשון בתחום הרפואה, תחילה כ׳עסקן רפואי׳ ובהמשך כיועץ רפואי הערצתי אותו כגאון ובעל לב ענק. בתחום הייחודי של יעוץ רפואי, לו רק רצה היה יכול להפוך לעסק מסחרי ולהיות אחד מעשירי תבל. אבל הוא בחר בחסד. בהקדשת ימיו ולילותיו למען הזולת בהתנדבות מלאה וללא כל בקשת תמורה. כמובן מבלי להפלות או להעדיף מגזר או מגדר.

אנשים במצבים רפואיים רגישים מוכנים לשלם הון אבל הרב פירר לא לוקח".

הרב ערבליך שואל, "שאלתם את עצמכם פעם מדוע?".  

ועונה, "אני לא שאלתי כי אני יודע את התשובה. הרב פירר ושכמותו פועלים על בסיס עולם ערכים שניתן לנו במעמד הר סיני. ואהבת לרעך כמוך היא כל התורה כולה. אותו עולם ערכים שמנחה אותנו לתת מאיתנו למען הצלת חיים, הוא אותו עולם ערכים שקובע כללים בגדרי הצניעות, בעשה ואל תעשה, באסור והמותר. הרב פירר כפוף לתורת ישראל - היא זו ששלחה אותו לחזית הצלת החיים והיא זו האוסרת עליו להאזין לקול אשה. מי שבז או מחרים את האירוע לכבודו של הרב פירר בז ומחרים את מאות אלפי החולים המשוועים לחוות דעת רפואית - זו שעשויה להציל את חייהם.

מיילך ידידי, יהי חלקי עמך ותהי משכורתך שלמה מאת השם".

הרב אלימלך פירר יוסי ערבליך למענכם מופע עזרה למרפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד