י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא מושפלות"

סערת המופע: הפמיניסטיות תומכות ברב פירר

התנועה הפמיניסטית 'שוברות שוויון' הכוללת בתוכה נשים חילוניות ודתיות, שיגרה מכתב לזמר שלמה ארצי בבקשה לקיים את האירוע המתוכנן "כדי שרוחות הפלגנות לא ינצחו את האהבה והחסד"

סערת המופע: הפמיניסטיות תומכות ברב פירר
מארק ניימן, פלאש 90

בצל הסערה אודות מופע המחווה לשלמה ארצי באירוע ההתרמה למפעל החסד של הרב פירר, שלחו היום (חמישי) נשות תנועת 'שוברות שוויון' המכילה נשים חילוניות ודתיות כאחד, מכתב לזמר שלמה ארצי בבקשה לקיים את האירוע המתוכנן "כדי שרוחות הפלגנות לא ינצחו את האהבה והחסד", כלשונן. במכתב הן ביקשו לקיים את האירוע כמתוכנן ושאהבה והחסד לא יסוגו מפני רוחות של פלגנות.

במכתב נכתב: "טענות רדודות אלה - חסרות שחר. העובדה שהרב פירר, יהודי שומר מצוות, מבקש לשמור על אורח חייו ולא לשמוע שירת נשים, אינה פוגעת כהוא זה בכבודן של נשים ובמעמדן. אנו לא מודרות ולא מושפלות כאשר אדם מבקש לקיים את דתו – דתן של מאות אלפי נשים בישראל, דתו של העם היהודי".

המכתב של שוברות שוויון

עוד נכתב: "ביטול ההשתתפות באירוע בשל שמירת מצוות פוגע גם ברב פירר וגם בהמוני נשים וגברים בישראל, כאשר הוא פוסל את ערכיהם ואת אורח חייהם".

לסיכום כתבו הנשים: "אנו נדהמות לנוכח עזות המצח של ארגונים מסוימים לדבר בשם ציבור הנשים בישראל, ולשים בפיו ובלבו פגיעה שאינה קיימת. המציאות רחוקה מאותן טענות שווא".

שוברות שוויון שלמה ארצי הרב אלימלך פירר מופע עזרה ומרפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד