ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"חיי ניצלו"

התוקף של העיתונאי: עבריין שהורשע ברצח

בית המשפט השלום בקריות האריך היום את מעצרו של מיכאל בן שושן בן 26 מקריית אתא, החשוד שתקף את עיתונאי 'ישראל היום' דניאל סירוטי • בעיתון 'ישראל היום' פורסם, כי בן שושן הורשע במסגרת הסדר טיעון בשנת 2011 בהריגה

התוקף של העיתונאי: עבריין שהורשע ברצח
העיתונאי דניאל סיריוטי צילום: הרצי שפירא, ישראל היום

בית משפט השלום בקריות האריך לפני שעה קלה (חמישי) את מעצרו של תוקף העיתונאי דניאל סירוטי ביממה. לאחר שנודעו פרטיו, עולה כי מדובר ברוצח.

על פי הפרסום ב'ישראל' היום, האתר בו עובד העיתונאי שהותקף, דניאל סירוטי, החשוד בתקיפה, ביום מעצרו אתמול, הורשע בבית המשפט המחוזי בחיפה במסגרת הסדר טיעון, בהריגתו של מתן אדלשטיין ז"ל בשנת 2011.

החשוד בתקיפת העיתונאי, הוא מיכאל בן שושן בן 26 מקריית אתא. "למרות שידעתי שאני נמצא במצב מסכן חיים. עכשיו אני ממש מרגיש שהחיים שלי ניצלו" אמר סירוטי לישראל היום, בהתייחסות לרקע של החשוד בתקיפתו. "אם לא הייתי מגן על עצמי - לא הייתי כאן עכשיו. הסכין שלו הייתה במרחק קטן מאוד מהלב שלי".

בן שושון, כך על פי כתב האישום המתוקן, דקר את מתן אדלשטיין ז"ל בשנת 2011, לאחר שבין השניים התפתחו חילופי דברים. אדלשטיין סטר על פניו של בן שושן, ובתגובה בן שושן שלף סכין שהייתה ברשותו, ודקר את אדלשטיין בחזה ונמלט מהמקום יחד עם אדם נוסף. אדלשטיין הספיק ללכת מרחק קצר לפני שהתמוטט ומת.

במשך כל החודשים האחרונים, פרקליטו של בן שושן, עו"ד דוד יפתח, ניהל משא ומתן עם הפרקליטות, ואתמול כאמור הוצג בפני בית המשפט הסדר הטיעון, לפיו בן שושן ירצה חמש שנות מאסר וישלם פיצויים בסך 100 אלף שקלים למשפחת הקורבן, כאשר 25 אלף שקלים הופקדו אתמול בבוקר לקופת בית המשפט, והיתרה תשולם לאחר שחרור הנאשם מהמאסר.

"ניהלנו משא ומתן לא פשוט שנמשך מספר חודשים. אנו מקבלים את ההסדר, מבקשים לחזור בנו מהכפירה, להודות בכתב האישום המתוקן ולשלוח את הנאשם לתסקיר" אמר פרקליטו של בן שושן, לגב ההליך בו הורשע אתמול ברצח.

דניאל סיריוטי קרית אתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד