ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"מדובר באירוע חמור"

לאחר חודשיים: נעצר חשוד בירי והנחת מטען חבלה בבית אברך

כחודשיים לאחר שבוצע ירי לעבר ביתו של אברך ברחוב מנחם בבני ברק, שאף הניחו מטען חבלה בפתח ביתו, המשטרה עצרה תושב בני ברק בן 23 החשוד במעשה

 לאחר חודשיים: נעצר חשוד בירי והנחת מטען חבלה בבית אברך
יריות בבני ברק צילום: איציק דדון

כחודשיים לאחר שבוצע ירי לעבר ביתו של אברך ברחוב מנחם בבני ברק, שאף הניחו מטען חבלה בפתח ביתו, המשטרה עצרה תושב בני ברק בן 23 החשוד במעשה.

בשלהי חודש אב תשע"ט, לפני כחודשיים, הונח מטען חבלה בדלת בית בו מתגורר אברך עם ילדיו ברחוב מנחם בבני ברק. חבלני משטרה שהגיעו למקום פינו את המטען וחוקרי מז"פ ממרחב דן אספו ממצאים מהזירה. כעבור יומיים, בוצע ירי לעבר חלון הבית, ובחסדי השם לא היו נפגעים. 

כפי שפורסם בזמנו ב'בחדרי חרדים', הרקע להתנכלויות היה בעקבות כך שאותו אברך, הקרבן, דיווח למשטרה על עסקאות סמים שביצע החשוד בסמוך לביתו.

הקרבן, אברך כולל צעיר שמתגורר בדירה עם אשתו ושלושת ילדיו, הקטן שבהם - נולד רק חודש קודם לכן, הוא עזב את העיר מתוך פחד ואימה

החקירה הוטלה על צוות חקירות מיוחד במשטרת מרחב דן, אשר פעל תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והפעלת אמצעים מיוחדים. ואמש (רביעי) חשוד בהנחת מטען וירי לעבר הבית. מדובר בצעיר בן 23 תושב העיר.

בחיפוש שנערך בביתו של החשוד, על פי צו חיפוש שהוצא בבית משפט, נתפסו סמים מסוג קנאביס שלא לצריכה עצמית, ובעקבות כך הוא חשוד בסחר בסמים.

"מדובר האירוע חמור במהלכו משפחה שהינם שכנים של החשוד, על רקע פעילות בתחום הסמים, נסחטו על ידו ואויימו" אמר הטוען המשטרתי רס"מ קובי הרשקוביץ בדיון שהתקיים היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב. 

השופטת עדי יעקובוביץ אמר כי מעיון בחומר החקירה, קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", וכי לחשוד שנעצר רקע פלילי. בחקירתו, החשוד בחר לשמור על זכות השתיקה. בתום הדיון, האריכה את מעצרו בשישה ימים עד ליום שלישי בשבוע הבא.

מטען חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד