י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סייל מטורף עד 70 אחוזי הנחה ב'קניון הגדול בפתח תקווה'

קבוצת 'קניוני עופר', יוצאת ליריד מכירות  ענק של עד 70% הנחה במגוון ענק של רשתות מובילות מתחום האופנה, ההלבשה ועוד * הרשת פרושה ברחבי הארץ עם קניונים נחשבים, ביניהם הקניון הגדול בפתח תקוה, המשרת בין היתר את האוכלוסיות החרדיות שבאזור • אל תפספסו

סייל מטורף עד 70 אחוזי הנחה ב'קניון הגדול בפתח תקווה'
חנות בגדים צילום: pixsabay

במסגרת יריד שתקיים קבוצת 'קניוני עופר', יעניקו  רשתות מובילות הנחות בשיעור של עד 70%, על  מגוון רחב של עשרות מוצרים משלל קטגוריות: אופנה, הלבשה, הנעלה, טיפוח, תכשיטים, תקשורת, ציוד משרדי, מוצרי חשמל ועוד, במגוון החנויות והרשתות הפועלות בקניון הגדול בפתח תקוה כחלק מרשת 'קניוני עופר'.

בין המותגים והרשתות שישתתפו ביריד העודפים: גולף, דלתא, סליו, לורד קיטש, עונות-ג'אמפ, פולגת, זיפ, אירוקה, גולף קידס, לי קופר, הוניגמן קידס, פוקס, פוקס הום, קיווי, גולף אנד קו, קולומביה, פוקס הום, קרביץ, סולתם, נעמן, ורדינון, פלייפוט, נמרוד, גולברי, סבון, קדס קידס, הודי'ס, טופטן, טבע נאות, פומה, דפנה לוינסון ועוד.

רוצים לדעת עוד על המבצעים המיוחדים? הכנסו לכאן>>>

הקניון הגדול שבפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, מהווה בית מוכר ואהוב עבור אלפי משפחות מהמגזר החרדי שעורכות בו את הקניות הקבועות שלהם בכל התחומים ונהנות ממבחר של – 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים. הוא נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל, וגם המיקום שלו תורם רבות למעלות שכבר נמצאות בו: הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שהתחנה שלה תהיה בכניסה לקניון ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי פ"ת, יישובי הסביבה, ערי גוש דן, השרון והשומרון. 

כמו כן, המתחם בו נמצא הקניון, כולל מגדל משרדים ובו נמצאים מלון מפואר מרשת PRIMA, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE, Regus –  שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא.

בבית הרופאים שר"פ הפועל במקום, תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות, כולל מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים ביניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

רוצים לדעת עוד על המבצעים המיוחדים? הכנסו לכאן>>>

סייל פתח תקווה הקניון הגדול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד