ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התעמרות נפשעת"

ועדת הרבנים מתעללת בזקנים, נזקקים וחולים • צפו

המאבק הבתי מובן של ועדת הרבנים לענייני תקשורת עולה שלב, וכעת נחסמו קווי בריאות וקווי חלוקת מזון לנזקקים • עיריית מודיעין עילית: לא יתכן שמתעמרים באוכלוסייה מבוגרת, כנראה שמישהו שכח שם מה זה והדרת פני זקן"

ועדת הרבנים מתעללת בזקנים, נזקקים וחולים • צפו
נתי שוחט פלאש 90

ועדת הרבנים לענייני תקשורת ממשיכה להתעלל בנזקקים. ומשרד התקשורת ממשיך לסייע בשתיקתו. הוועדה חסמה את קו הפעילות של ארגון יד עזרא ושולמית ואת קווי הבריאות של עיריית מודיעין עילית

עולים שלב: לאחר ש'בחדרי חרדים' דיווח במהלך החודשים האחרונים מספר פעמים על הפעילות של וועדת הרבנים לענייני תקשורת, שפועלת באופן בוטה וחוסמת קווים הכרחים לציבור החרדי, כעת הם עולים שלב וחוסמים קווים למידע בריאותי ולחלוקת מזון לנזקקים ועוד

מהמידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הוועדה חסמה בימים האחרונים קו שמפעילה עיריית מודיעין עילית ומספק שירותי בריאות לנשות העיר, שם ללא ספק רוב התושבים הם חרדים, וכעת הם לא יכולים לחייג לקו של מידע בריאותי מרכז פעילות ספורט לנשות האברכים במודיעין עילית.

קו נוסף שנחסם, כך עולה מתיעוד שהגיע לידנו הוא קו שפועל ברחבי הישוב רכסים, קו המשמש לפעילות הארגון 'יד עזרה ושולמית' ביישוב, המחלק מוצרי מזון בסיסיים לתושבים הנזקים וכעת חדל מלפעול בשל חזית הוועדה.

בארגון מעריכים כי הנזק של חסימת הקו גורם לכך שלא ניתן לחלק את מומרי הזמין לנזקקים, כאשר ברחבי הישוב קיימים כ 350 משפחות המשתמשים בקו המידע שנועד לצורך החלוקה בלבד.

בעיריית מודיעין עילית אמרו: "שוחנו איתם ואנחנו קוראים להתערבות מיידית של משרד התקשורת בראשות השר דודי אמסלם, לא יתכן שמתעמרים באוכלוסייה מבוגרת, כנראה שמישהו שכח שם מה זה "והדרת פני זקן..."

ביד עזרה ושולמית אומרים ל'בחדרי חרדים': "אין לנו דרך לתקשר עם הנזקקים וכך שאנשים שרעבים ללחם אינם יכולים לקבל את המינימום בלתי נתפס איך משרד הרווחה והתקשורת נותנים לדבר כזה לקרוא".

עורך דין בכיר איתו שוחחנו אומר, בדקתי את הנושא בעקבות פניות רבות שמגיעים אליי בעניין. הדבר תמוה בעיניי איך משרד התקשורת נותן יד להפרת החוק באופן גס, וגם מונע מלהכניס גופי כשרות אחרים שיתנהגו ביושר ובפיקוח רבנים, ולא וועדה שנשלטת על ידי קומץ עסקנים.

ועדת הרבנים יד עזרא ושולמית קו מידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד