ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"סיבוב על מלאכת הקודש"

חיזוק לאיש החסד: העיתון הגדול במדינה מתגייס לטובת הרב פירר

העיתון הנפוץ מביא בעמוד הראשי שלו את סיפור תמיכתם של אמנים ישראלים רבים ברב אלימלך פירר • מנחם גשייד - עוזרו ודוברו של הרב פירר במאמר מיוחד: "הטרגדיה אינה בדרישה המופרכת - כי אם בצביעות, בשיח השקרי והמביש, ובניסיון לעשות סיבוב על מלאכת הקודש"

חיזוק לאיש החסד: העיתון הגדול במדינה מתגייס לטובת הרב פירר
מנחם גשייד צילום: שוקי לרר

בעיתון ישראל היום מציגים את התמיכה הגדולה לה זוכה הרב פירר בציבור הכללי אחרי ה"עליהום" על מופע המחווה לשלמה ארצי באירוע ההתרמה לעמותת "עזרה למרפא", בעקבות ההחלטה שלא להשמיע שירת נשים.

בעיתון מספרים בעמוד הראשי על כך שאמש יצאו אמנים מוכרים וגורמים נוספים להגנתו של הרב פירר, העומד בראש העמותה.

חלק מהאמנים, נכתב בעיתון, דוגמת עידן עמדי וקובי פרץ, אף אמרו כי ישמחו להופיע בהתנדבות באירוע.

בנוסף, עוזרו ודוברו של הרב אלימלך פירר-מנחם גשייד כותב מאמר מיוחד ל'ישראל היום'- בעקבות הסערת: "לא יום ולא יומיים, לא שבוע ולא חודשיים, לא שנתיים ולא שני עשורים. במשך ארבעה עשורים תמימים, היהודי הזה עוזב את ביתו באשמורת הבוקר ושב מאוחר בלילה, ממוקד בשליחות שקיבל על עצמו: לסייע לכל הפונים והפונות לעזרתו לאחר ששירת חייהם הופסקה באחת" מספר האיש הקרוב לרב.

"אורח חייו מעולם לא היה חלק מפסיפס שליחותו" כותב גשייד ומתייחס לטענות ההדרה, "ב'עזרה למרפא' יש יותר מנהלות ממנהלים, גדודי מתנדבות, ומאות חולות וחולים שאורח חייהם אינו רלוונטי למקום".

משרדו הצנוע של הרב הוא המקום שבו הנקודה הכי פנימית וכואבת פוגשת את המציאות המרה, ומשוועת לתיקונה. ואז ביום בהיר אחד, מישהו החליט להפיק את פסטיבל הצביעות הענק בארץ, על חשבונם של מאות אלפי חולים". כותב גשייד בכאב.

"הוא נטל בזדון את המקום הזה שכולו טוהר, עזרה הדדית, אכפתיות, קירוב לבבות ושילוב ידיים, והחליט לנסות להעלות אותו על מזבח פופוליזם רדוד וזול. הוא מנסה לכפות על היהודי שמקשיב להכי הרבה אימהות בוכות - להאזין לקולה של זמרת, בניגוד לנכתב בהלכה היהודית שעליה הוא מקפיד".

"הטרגדיה אינה בדרישה המופרכת" כותב גשייד, "כי אם בצביעות, בשיח השקרי והמביש, ובניסיון לעשות "סיבוב" על מלאכת הקודש שלו. השלב הבא הוא להכריח אותו לערוך אירוע התרמה בעיצומה של שבת עם תקרובת לא כשרה".

גשייד, שצמוד לרב פירר במשך שנים רבות, מוסיף: "רק מי שמעולם לא שמע "קונצרט" יללות בכי של ילד חולה, אמא מוטרפת מדאגה ואבא חסר אונים; מי שלא ישב מול נערה שאישוניה הוכפלו, שעיניה נראות כיוצאות מחוריהן, בוהות באוויר ומנסות לאתר כל זיק של תקווה - יכול להעלות בדעתו שאת המנגינה הנפלאה הזו של העזרה וההתמסרות שעליה מנצח הרב פירר - מישהו יוכל להפסיק. לא ולא!"

גם ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "אלפי נשים וגברים, בני אדם באשר הם, נעזרים כבר 40 שנה באיש החסד הרב אלימלך פירר. הרב מכבד ומסביר פנים לאנשים ללא קשר למוצאם, תרבותם, השתייכותם, ומכבד את החברה כולה בפועליו. הרב פירר הוא הוא איש השוויון שבפעילותו הברוכה מציל חיים של אשה, גבר, קשיש וילד ללא שום הפלייה".

"לבלרים ולוחמי שלטון הרוע הנושאים לשוא את שם השוויון, לא יצליחו להכתים עשייה שוויונית זו. הרב פירר מהווה מגדלור ודוגמה לפעולות החסד, ההצלה והרפואה שהחברה החרדית מעורבת בה יחד עם אנשים טובים באשר הם. חזק ואמץ גיבור החיל הרב אלימלך פירר. אל תיחת כי פיהם דיבר שווא".

ישראל היום מנחם גשייד הרב אלימלך פירר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד