כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בזכות התיעוד

צפו: מצלמת הרכב הצילה את החסיד מעלילה שפלה

גבר חסידי ניצל מכתב אישום וממעצר שווא, לאחר שגבר על סקייטבורד שזרק את עצמו ליד רכבו ניסה להפליל אותו • צפו בתיעוד

צפו: מצלמת הרכב הצילה את החסיד מעלילה שפלה
התיעוד שהציל צילום: צילום מסך

גבר על הסקייטבורד ניסה להפליל נהג חסיד ממונסי, הוא פנה למשטרה וטען כי הוא נפצע על ידי הגבר היהודי בתאונת פגע וברח. האירוע פורסם ביום רביעי האחרון, אך התרחש ביום ראשון האחרון.

האירוע התרחש כאשר היהודי נהג בכביש רטוב באזור מונסי, גבר שעמד על הכביש עם סקייטבורד, השליך לפתע את הסקייטבורד מתחת למכונית כשהוא "נופל" על הכביש בכוונה.

הגבר היהודי האט, אך המשיך בנסיעה לאחר שהאיש קם על רגליו, ולא נפגע. לאחר מכן, הגבר על הכביש נשכב שוב וסימן לנהג אחר שעצר במקום, שיצור קשר עם המשטרה בטענה כי הנהג היהודי אכן פגע בו, מה שהפך את האירוע לפגע וברח.

הנהג השני התקשר למשטרה לאחר שנסע אחרי הנהג החסידי, ומסר למשטרה את מספר לוחית הזיהוי של הרכב של היהודי.

תאונת פגע וברח היא דבר חמור בכל מדינה בעולם, ועד מהרה המשטרה דפקה על הדלת של הגבר החסידי, אך הוא לא היה בבית. ביום שני קיבל היהודי שיחת טלפון מהמשטרה להגיע, הוא ניגש לתחנת המשטרה עם צילומי מצלמת הרכב.

הגבר החסידי דיווח כי לאחר שהשוטרים ראו את הצילומים, הם הודיעו לו כי הוא חופשי ללכת וכי זו "הייתה ההשקעה הטובה ביותר שעשה אי פעם." שלמעשה הצילה אותו ממאסר בטוח ועמידה לדין עם הוצאות לעורך דין ותשלום פיצויים לגבר על הסקייטבורד.

לאחר הסיפור, פרסם הגבר החסידי הודעה בין חבריו וביקש להפיץ את ההודעה לכל אחד. "תקנו מצלמת רכב, זה השקעה בטוחה וחשובה שיכולה להציל אתכם ממאסר ומעגמת נפש עצומה, אני יכולתי למצוא את עצמי במאסר, עם הוצאות גדולות לעורך דין ותשלום פיצויים לנוכל גדול, החיים שלי היו נגמרים, אל תחסכו במצלמת רכב"

עלילה מצלמת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד