י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סבב בחירות שלישי?

ליברמן תוקף: "יהיו לכך מחירים כבדים"

האיש שגרר את ישראל למערכת בחירות שניות מתריע מפני סבב שלישי: "להליכה לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים"

ליברמן תוקף: "יהיו לכך מחירים כבדים"
ליברמן צילום: פלאש 90

בזמן שהוא גורר את המערכת לבחירות שלישיות תוך שנה שעה שהוא מתעקש שלא לשבת בקואליציה ימנית כפי שנהג במערכות האחרונות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן - מתריע על האפשרות שישראל תצעד למערכת בחירות שלישית וטוען כי יהיו לכך מחירים כבדים.

בפוסט שפרסם ברשת הפיסבוק הוא כתב, "כשמפקד חיל האוויר האלוף עמיקם נורקין מזהיר כי אתגר ההגנה הופך מורכב יותר ולאיום הטילים והרקטות מצטרפים כעת מל"טים תוקפים וטילי שיוט וכשצה"ל פורס מערכות חץ וקלע דוד, משמעות הדבר היא שאנחנו נמצאים במצב חירום".

"ולכן", מוסיף ליברמן, "כפי שהבטחנו לבוחר, אנחנו משקיעים את מירב המאמצים להקמת ממשלת אחדות לאומית שתתמודד עם הסוגיות העומדות על הפרק, גם בתחום הבטחוני וגם בתחום הכלכלי, סוגיות כל כך קריטיות ומרחיקות לכת, שניתן לטפל בהן רק מתוך הסכמה לאומית רחבה. שתי המפלגות הגדולות חייבות בראש ובראשונה להרכיב ממשלה ולהשאיר בצד את כל השיקולים הנוספים ובשלב הבא להציע ליתר המפלגות להצטרף לממשלת האחדות".

למרות שהוא מתריע על הסכנות העומדות על הפרק, ליברמן מוסיף ומתעקש על הנושאים שהובילו למערכת הבחירות הנוכחית, "אנחנו נעמוד על דרישתנו להעברת חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית כפי שעבר בכנסת בקריאה הראשונה, כך גם לגבי סוגיית לימודי ליבה במגזר החרדי, תחבורה ציבורית בשבת, חוק המרכולים וכל הדרישות בנושאי עליה וקליטה".

יצוין כי גם במפלגות החרדיות כבר החלו להתפשר על סוגיות הליבה ובראשם חוק הגיוס - שגרר את המערכת לבחירות נוספות.

"להליכה לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים וכדאי שנזכור את זה גם עכשיו וגם בהמשך", חותם ליברמן את דבריו ואומר: "ראשי הפוליטיקאים מעריכים כי ישראל אכן בדרך לבחירות נוספות".

אביגדור ליברמן בחירות חוזרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד