ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הפוסט המחבק שינה את התמונה?

לאחר שפוטר - נתניהו שוקל למנות את בנט לתפקיד שר

האם הפוסט המחבק שפרסם בנט בדף הפייסבוק שלו שינה את היחס של נתניהו כלפיו? • לפחות על פי דיווח אחד - נתניהו שוקל למנות את בנט לתפקיד שר

לאחר שפוטר - נתניהו שוקל למנות את בנט לתפקיד שר
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דיווח: חצי שנה לאחר שפוטר מתפקידו כשר החינוך בעיצומה של מערכת הבחירות לכנסת ה-22 ולאחר שלא נבחר מחדש לכנסת - בסביבתו של ראש הממשלה שוקלים למנות את בנט לתפקיד שר.

על פי הדיווח של הפרשן עמית סגל, בסביבתו של נתניהו שוקלים את האפשרות לאחר שמאז הבחירות הפלונטר הפוליטי חלה התקרבות מיוחדת בין השר לשעבר נפתלי בנט לראש הממשלה נתניהו. בנוסף לכך, גם השותפות בין בנט לשקד - שבינה לבין נתניהו קיימת עדיין מתיחות - מתפוררת.

יצוין כי בידיו של ראש הממשלה נתניהו שלושה תיקים פנויים: תיק התפוצות שהיה עד לפני חצי שנה בידיו של בנט, תיק הרווחה שהיה בידיו של השר חיים כץ, ותיק הביטחון שנמצא בידיו של נתניהו מאז התפטרותו של ליברמן לפני כשנה. לא ברור לאיזה תפקיד ימונה בנט, אם וכאשר.

באם המינוי הזה יצא אל הדרך הרי שמדובר במכה לשרה איילת שקד, שכן שקד היא זאת שעומדת בפועל בראשות הימין החדש. וכאמור, יחסיה עם נתניהו ראו ימים טובים יותר וכעת נמצאים בתקופה קשה. עדות לכך ניתן למצוא בדבריה של שקד בשבועות האחרונים ולפיהם היא מתכוונת לפגוש את גנץ - למרות שחברה בבלוק הימין.

נפתלי בנט איילת שקד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד