י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שש שנים להסתלקותו

גדולי ישראל ספדו למרן ב"בית מאור ישראל". צפו בגלריה

המונים עלו לביתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים וכן השתתפו בעצרת האזכרה המרכזית לזכרו שהועברה בשידור ברדיו 'קול ברמה'. צפו בתיעוד

גדולי ישראל ספדו למרן ב"בית מאור ישראל". צפו בגלריה
עצרת על מרן זצ"ל בבית מאור ישראל צילום: יעקב כהן

לרגל יום השנה השישי לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הגיעו המונים לביתו של מרן, "בית מאור ישראל" ברחוב הקבלן בירושלים, בראשות בנו הגר"מ יוסף, להשתתף בעצרת המרכזית לזכרו ולהתפלל בחדר לימודו הקדוש.

היום נפתח בשעה 17:00 אחה"צ בפרקי עיון בתורתו ומשנתו של מרן זצ"ל בהשתתפות נכדיו ותלמידיו. בשעה 20:00 החלהה עצרת המרכזית בביתו של מרן, בראשות בניו וחתניו של מרן זצ"ל ובמעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל. בעצרת נשאו דברים בני מרן, הראש"ל הגר"י יוסף והגר"מ יוסף ראש בית המדרש, חתני מרן, הגר"ע בר שלום, הגר"א בוטבול, הגר"מ טולדנו, והגר"י צ'קוטאי. הגר"מ צדקה ר"י פורת יוסף, הראשל"צ ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר, הגר"ב שמואלי ר"י המקובלים נהר שלום , הגרי"ד גרוסמן רבה של מגדל העמק והגר"י דרעי רבה של באר שבע.

נכדו של מרן, הרב יעקב סיני הנחה את המעמד, הרחיב בדבר הוצאת ספרו החדש של מרן, שאלות ותשובות יחוה דעת חלק ז', הרואה אור בימים אלו, והוסיף כי נדרשות עוד שנים רבות עד שיצאו לאור כל כתביו של מרן. כמו כן, הודיע הרב סיני כי לקראת שנת ה-100 ללידתו של מרן זצ"ל, בשנת תשפ"א, יפעלו בבית מאור ישראל במגוון פעולות על מנת להנציח את זכרו הטהור, ולהפיץ אור תורתו בכל רחבי תבל.

המעמד הועבר בשידור חי ברדיו "קול ברמה".

הרב עובדיה יוסף רחוב הקבלן רדיו קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד