י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליל כל המתקפות

הגויים חגגו את חגם והציקו לתושבים החרדים

מתנדבי 'השומרים' בקראון הייטס ומשטרת ניו יורק נקראו בלילה שבין חמישי לשישי לכמה אירועים של תקיפות והצקות ליהודים, על ידי נוצרים מחופשים שחגגו את 'ליל כל הקדושים' | בין המותקפים היו גם מתנדבים בעצמם. המשטרה עצרה כמה מהמתפרעים

הגויים חגגו את חגם והציקו לתושבים החרדים
משטרה בזירת תאונה צילום: באדיבות המצלם

לילה אלים ברחובות קראון הייטס: ביום חמישי בלילה, מספר גויים צעירים יצאו לרחובות במטרה לגרום לאלימות בחג הנוצרי המכונה "ליל כל הקדושים".

הצעירים היו מחופשים עם מסכות על הפנים כפי שנוהגים הנוצרים בזה הלילה ותקפו יהודים ברחובות. התקיפה היתה במזרח פארקווי ובשדרות באפלו. יהודי שהותקף על ידי פרחחים גויים התקשר לארגון 'השומרים' ולמשטרה, לאחר שהותקף ונשדד על ידי חבורת רעולי פנים. המשטרה ומתנדבים מארגון 'השומרים' הגיבו במהירות וזיהו עבריינים אפשריים בסביבה, אך מכיוון שלבשו מסכות, המשטרה לא הצליחה להשיג זיהוי מתאים.

מתנדבי הצלה העניקו טיפול רפואי לצעיר היהודי בגין פגיעת ראש.

בסביבות השעה 19:30 בערב יום חמישי האחרון, החלו להגיע שיחות למוקד של 'השומרים', בהן דווח על קבוצה רועשת נוספת שמסתובבת ומשליכה ביצים לעבר עוברי אורח. ילד יהודי שרכב על אופניו הפך לאחד ממטרותיהם. הוא ניגש למתנדב שומרים בסמוך, והודיע ​​לו על הקבוצה, כאשר מתנדב 'השומרים' שלף את הטלפון שלו לחייג למשטרה גם הוא הפך למטרה על ידי הקבוצה, הוא הזעיק את חבריו לגיבוי. הם עקבו אחר הקבוצה והמתינו למשטרה, כך דווח באתר 'קראון הייטס אינפו'.

חברי הקבוצה לא נרתעו והחלו להשליך ביצים ואבנים על מתנדבי 'השומרים'. המשטרה שהוזעקה, עצרה כמה פרחחים אלימים במרחק כמה רחובות משם.

כאשר המשטרה היתה עסוקה במעצרם, התרחש אירוע נוסף. מתנדב 'השומרים', הבחין בקבוצה אחרת של צעירים שעקבו אחר שתי ילדות יהודיות, הוא הזהיר את הבנות במהירות, והורה להן לשנות כיוון במהירות ולעזוב את האזור. הבנות נמלטו מהמקום.

הקבוצה, שהבחינה כי מתנדב 'השומרים' עזר ל"טרף שלהם לברוח", תקפה את המתנדב, והוא קרא לעזרה, כאשר מתנדבים רבים נענו לקריאה לעזרה, הם מצאו קבוצה של צעירים אלימים שמשתוללת ברחוב.

למרות שהותקפו, המתנדבים מארגון 'השומרים' הצליחו לעקוב אחר התוקפים, ולסייע למשטרה לעצור אותם. לאחר שנעצרו הצליחו המתנדבים החרדים לזהות שניים מהתוקפים. הם נעצרו והואשמו בתקיפה, לאחר מכן המשטרה פיזרה את הקהל המתוח, והחזירה את האזור לשפיות. במהלך הכאוס נפצעו שלושה מתנדבי 'השומרים', כאשר אחד מהם נדרש לטיפול בבית חולים מקומי.

ארגון השומרים משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד