ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

תיעוד מרגש: מה הבטיח מרן למי שיתרום ל'יחוה דעת' • מתעדכן

שש שנים לפטירתו יתגייסו המוני בית ישראל למען פרויקט חייו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - מוסדות 'יחוה דעת' • קמפיין גיוס הכספים מלווה בברכת גדולי ישראל וב'כח הברכה' שמסר מרן לבנו הגר"ד יוסף • גם רבה של ירושלים מתגייס למען מוסדות 'יחוה דעת' ושימור מורשתו של מרן, מברך את התורמים ומסביר "מהבאר ההיא ישקו העדרים" • כל הפרטים 

תיעוד מרגש: מה הבטיח מרן למי שיתרום ל'יחוה דעת' • מתעדכן
מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל צילום: פלאש 90

היום (א') החל משעות הצהריים ועד מחר בחצות ייערך קמפיין גיוס המונים (מצ'ינג) עבור מפעל חייו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - מוסדות 'יחוה דעת' בראשות בנו, חבר מועצת חכמי התורה ובעל מחבר 'הלכה ברורה', הגאון רבי דוד יוסף שליט"א.

גם אתם רוצים להצטרף להעמיד את מורשת מרן? הכנסו לכאן והשתתפו>>>

שש שנים לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: צפו בתיעוד וידאו נדיר בו הוא מבקש לסייע ל'יחוה דעת': "כל אחד מהאברכים האלה יכול להיות עמוד עולם"

כידוע, מפעל חייו של מרן זצ"ל היה החזרת עטרת יהדות ספרד לקדמותה, בדגש על מעמד הפסיקה ההלכתית והעמדת דור של רבנים, פוסקים, דיינים ומורי הוראה בעם.

לצורך כך הורה מרן לבנו הגר"ד להקים את 'יחוה דעת' - בית היוצר לתורה והוראה, מקום שבו מגדלים תלמידי חכמים. ואכן, חזונו הגדול של מרן הגשים את עצמו ומאות מבוגרי בית המדרש מכהנים כמורי הוראה בישראל.

אלא שהוצאות החזקת מאות הלומדים עצומות, וראש המוסדות הגר"ד יוסף נאלץ לכתת רכליו בחו"ל בין פתחי נדיבים חודשים ארוכים בשנה, ועתה הגיע מצב המוסדות למצב קשה, ומה גם שהמוני תלמידי חכמים צעירים מתדפקים על דלתי 'יחוה דעת' ומבקשים לעלות בדרך העולה בית ה'.

בשל כך, ובתמיכתם של גדולי הדור, הכריזו ב'יחוה דעת' על התרמה מיוחדת לרגל יום השנה השישי לפטירת מרן זצ"ל, שכאמור, תתקיים היום ומחר.

ניתן לתרום באשראי, בהוראת קבע, בהעברה בנקאית או במזומן. לתרומות חייגו עכשיו *3429 וקיימו עוד היום את רצונו של מרן.

גם אתם רוצים להצטרף להעמיד את מורשת מרן? הכנסו לכאן והשתתפו>>>

21:00 > קמפיין ההתרמה הגדול לזכרו של מרן יצא לדרך: ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז נחלץ למען מורשת מרן. צפו בבקשה מיוחדת, בה הוא מבטיח "כל התורמים יזכו לעושר הדעת ובכסף"

צפו בברכת הגרש"מ עמאר

גם רבה של ירושלים מתגייס למען מוסדות 'יחוה דעת' ושימור מורשתו של מרן, מברך את התורמים ומסביר "מהבאר ההיא ישקו העדרים". צפו בוידאו

תיעוד מרגש:

מרן מבטיח - מי שתורם ל'יחוה דעת' אני פותח את ההיכל בשבת ועושה לו "מי שבירך" כל אחד בשמו".

צפו בתיעוד וכנסו עכשיו להכיר טובה למרן ולתרום:

גם אתם רוצים להצטרף להעמיד את מורשת מרן? הכנסו לכאן והשתתפו>>>

יחוה דעת הרב דוד יוסף הרב עובדיה יוסף מאצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד