י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסד מטיל ספק

דאעש - סיני נשבעו אמונים למנהיג החדש

אמש נשבעו אמונים חברי שלוחות דאעש בסיני ובבנגלדש למנהיג החדש אבו איבראהים אל-האשמי אל-קוריישי שהחליף את המנהיג שחוסל • אסד: "למה לא הראו את חלקי גופתו? מה הם מסתירים?"

דאעש - סיני נשבעו אמונים למנהיג החדש
דאעש נשבעים אמונים בסיני צילום: צילום מסך

מחוז סיני של המדינה האסלאמית נשבע אתמול (שבת) אמונים למנהיג החדש של הארגון, אבו איבראהים אל-האשמי אל-קוריישי, שהחליף את המנהיג שחוסל בשבוע שעבר על ידי צבא ארצות הברית.

זו הפעם הראשונה בה מכריז אחד ממחוזות ארגון הטרור על נאמנותו לאלקוריישי, לאחר שהכריזו על זהותו ביום חמישי האחרון בהודעה שיצאה מטעם הדובר החדש של הארגון, באותה הודעה הודיע הדובר החדש באופן רשמי על חיסולו של המנהיג הקודם של הארגון, אבו-בכר אלבגדאדי, וחיסולו של דובר הארגון, אבו-חסן אל מוהאג'יר. כך דווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

גם ‏השלוחה של הארגון באזור בנגלדש נשבעה אמונים למנהיג החדש. רועי קייס מציין, כי השלוחה בסיני הייתה הראשונה להישבע אמונים לפני המנהיג החדש.

מנגד, נשיא סוריה בשאר אסד, הטיל ספק בגרסה האמריקנית לגבי חיסול אל-בגדאדי: "שמענו על החיסול מהתקשורת. לא היינו בקשר עם אף גורם אמריקני בהקשר הזה. למה לא הראו את חלקי גופתו? מה הם מסתירים? גם אם דאעש יומצא כארגון חדש המנהל הוא הוא אותו מנהל - ארה"ב".

דאעש דאעש סיני בנגלדש בשאר אסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד