י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ראש העיר ממחזר תגובות

בליל שבת: כמה חרדים הותקפו ברחוב. צפו

רחובות בורו פארק הפכו לזירת אימה בכלל בשנה האחרונה ובפרט בליל השבת האחרונה. קבוצת נערים נדדה מרחוב לרחוב ורדפה אחר חסידים צועדים, חלקם הצליחו להימלט מהם ורעי המזל ספגו מכות נמרצות • זעם על ראש העיר שממחזר תגובות ולא עושה מאומה למגר את התופעה המדאיגה

בליל שבת: כמה חרדים הותקפו ברחוב. צפו
אילוסטרציה צילום: pixabay

שוב חרדים הותקפו בבורו פארק, ושרשרת המתקפות ביומיים האחרונים, מכונים בכלי תקשורת מקומיים כ"מחרוזת של פשעי שנאה".

התקריות המטרידות החלו בסביבות השעה 00:20 בליל שבת האחרון בשדרת אוטרכט וברחוב ה-53. כפי שניתן לראות בתיעוד, רכב נעצר, כמה גברים קופצים החוצה ומתחילים לרדוף אחרי שני נערים חסידיים ברחוב. הנערים הצליחו לברוח.

כעבור כמה דקות, אותה חבורת בריונים נסעה ברחוב 48 סמוך לבית מדרש של חסידות באבוב, וכשהגיעו בסמוך לגבר חסידי שצעד ברחוב, הם הכו את האיש מתוך הרכב ונסעו משם. מספר רגעים אחר כך, בוצעה תקיפה נוספת, שלישית במספר, בשדרה 14 - רחוב 51. גם שם הפרחחים נתנו אגרוף לחרדי ונמלטו.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי הקורבנות שהותקפו מהססים להתלונן למשטרה, כי גם אם המשטרה תעצור את החשודים, הם יואשמו רק ב"הטרדה".

תושבים רבים מתלוננים כי ראש העיר דה בלזיו, רק מגיב על מקרים כאלה בציוץ בטוויטר, מסוג הציוצים של ראש העיר, שנראים כאילו נלקחו בהעתק הדבק ממקרים דומים, "לשנאה אין מקום בעיר זו, כל מי שמבצע פשע שנאה ייעצר ויואשם בפשע חמור".

תקיפות אנטישמיות ליל שבת בורו פארק ביל דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד