י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קלים אבל ממכרים: הדרך האפקטיבית להיגמל מהתמכרויות

אנחנו מכירים אותם תחת הכותרת המושכת "סמים קלים", אבל האמת היא שגם קנאביס עלול ליצור תלות נפשית משמעותית • אם חשבתם שאלה הסמים הקשים או האלכוהול שמהווים בעיה, בהחלט כדאי לחשוב שוב. הימורים בלתי פוסקים, סמים קלים וגם תרופות מרשם, לכולם אפשר להתמכר ומההתמכרויות הללו רצוי להיגמל • למה, ואיך בכלל משנים את המצב?

קלים אבל ממכרים: הדרך האפקטיבית להיגמל מהתמכרויות
התמכרויות צילום: pixsabay

אם אתם לא יכולים בלי הקנאביס...

נהוג להאמין שהוא בסך הכול סם קל עם השפעה מרגיעה, ובשנים האחרונות עולה על סדר היום שאלת הלגיטימציה שלו. אז נכון, יש מי שעבורו קנאביס יכול לספק מענה למצוקה אמיתית – כלומר מי שזקוק לקנאביס רפואי – אבל אנשים רבים אחרים עשויים להתנסות בסם ללא כל צורך רפואי ואף בשלב מסוים להתמכר אליו. אלו יהיו האנשים שמתקשים לדמיין את החיים שלהם בלעדיו, הם מרגישים כי זקוקים לו באופן קבוע בכדי לשרוד את תקופת הלימודים או את העומס בעבודה, ובלי להבחין בכך הקנאביס הופך להיות זה ששולט בהם ובמסלול החיים שלהם. תהליך גמילה מקנאביס הוא הפתרון שיאפשר למכורים לקבל את השליטה בחזרה לידיהם ולהתנתק מההתמכרות הזו, ובמרכז אמיל תוכלו לקבל את הכלים המקצועיים הדרושים כדי לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון.

 אם אתם פשוט חייבים עוד הימור...

משחקי הימורים מציעים חוויה ייחודית ומלהיבה, וכל מי שביקר בבתי ההימורים בלאס וגאס או באירופה יודע בדיוק במה מדובר. אלא שעבור אנשים רבים ההימורים הם כבר לא רק הנאה אלא צורך בסיסי שאי אפשר בלעדיו. סף הריגוש שלהם רק הולך וגובר, החובות מצטברים והם מחפשים כל דרך אפשרית כדי להמשיך ולתחזק את ההתמכרות שפוגעת בכל חלקה טובה בחייהם. הם גם בטוחים שיוכלו להפסיק בכל רגע נתון למרות שבינתיים זה לא ממש קורה. בדומה לטיפול בהתמכרויות רבות אחרות גם גמילה מהימורים איננה פשוטה, אך הודות לעזרתה של מסגרת מקצועית תומכת ניתן יהיה למצוא את הפתרון גם לאתגר הזה.

אם אתם לא יודעים איך לעצור...

התמכרויות לקנאביס או להימורים אינן שונות מהתמכרויות לסמים קשים או לאלכוהול. למעשה, בכל המקרים מדובר בתלות שצריך למצוא את הדרך לנתק. מרכזי גמילה מספקים את הכלים הדרושים לאדם המכור ולבני משפחתו, את המסגרת התומכת ואת הצוות המיומן שמלווה בכל צעד בדרך. אלה הם היתרונות של מרכז אמיל ושל תכניות הגמילה והשיקום שהוא מציע לטיפול בהתמכרויות שונות. אתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון בדרך לחיים החדשים שלכם וליצור קשר עם צוות המרכז כבר עכשיו בטלפון 077-9967463.

Для дополнительной информации и получения помощи обращайтесь в "Эмиль-центр" -  лучший реабилитационный центр в Израиле по телефону 077-996-7463

גמילה התמכרויות קנאביס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד