י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השם לתפילה בפנים

אסון בפעוטון: בן שנה נחנק ואיבד את הכרתו

בשכונת מקור ברוך בירושלים אותר פעוט כבן שנה מחוסר הכרה • בית החולים: "מצבו קשה אך יציב והוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים להמשך טיפול" • העתירו בתפילה עבור ירמיהו אריה בן אסתר לרפוא"ש

אסון בפעוטון: בן שנה נחנק ואיבד את הכרתו
אנשי ההצלה מזירת האירוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פעוט כבן שנה איבד את הכרתו במהלך שהותו בפעוטון בשכונת מקור ברוך בירושלים. בשעה זו צוותי מד"א ואיחוד הצלה מבצעים פעולות החייאה בפעוט.

האירוע התרחש בשעות הצהרים (שני) המוקדמות, מעט לפני השעה 13:00. אחת הנוכחות בפעוטון פנתה למוקדי החירום ודיווחה כי פעוט כבן שנה נחנק ואיבד את הכרתו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה, ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, וכאשר ליבו חזר לפעום הוא פונה לבית החולים שערי צדק, במצב קשה ולא יציב כשהוא מונשם.

יהודה פחימה חובש באיחוד הצלה סיפר: "לאחר סריקות ברחוב איתרנו את מיקום האירוע והתחלנו בביצוע פעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהמשיכו בפעולות ההחייאה. לדברי המטפלת הפעוט נחנק תוך שתיית מרק".

החובשים במד"א יוני כהן ומשה חמד סיפרו: "הגענו למקום בבימבולנס של מד"א ואופנוע. מיד כשנכנסנו לדירה ראינו את הפעוט מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות הראשוניות וביצוע פעולות ההחייאה סיפרו לנו שהוא איבד את הכרתו במהלך האוכל. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ המשכנו את הטיפול הרפואי וכאשר ליבו של התינוק חזר לפעום ומצבו התייצב מעט פינינו אותו במצב קשה לבית החולים כשהוא מונשם".

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי תינוק כבן 10 חודשים הגיע כשהוא מורדם ומונשם לאחר החייאה, לאחר שנחנק כנראה מאוכל.

"מצבו קשה אך יציב והוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים להמשך טיפול".

העתירו בתפילה עבור ירמיהו אריה בן אסתר לרפוא"ש

איבד הכרה מחוסר הכרה פעוטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד