י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"בנס נמנע אסון"

עשן עלה בהסעה; בנות הסמינר קפצו לכביש הסואן

תלמידות סמינר בירושלים הריחו הבוקר ריח חריף מהאוטובוס שלוקח אותן מידי בוקר ולאחר מכן עלה עשן רב • הבנות נכנסו להיסטריה ונמלטו בבהלה לכביש הסואן

עשן עלה בהסעה; בנות הסמינר קפצו לכביש הסואן
אוטובוס אגד עולה באש צילום: דוברות כב"ה מחוז חוף

כ-170 תלמידות סמינר 'בנות אלישבע' המתגוררות בשכונת בית וגן בירושלים עושות את דרכן מדי יום לסמינר הנמצא בשכונת רמות. מאות התלמידות נדחסות באוטובוס בודד אותו מעמידים לרשותן. הבוקר (שני), האוטובוס החל להעלות עשן בזמן נסיעה והתלמידות נאלצו לרדת ממנו ולהימלט בבהלה לשולי הכביש הסואן.

אחת התלמידות סיפרה ל'בחדרי חרדים', כי במהלך הנסיעה בכביש בגין, החל האוטובוס להעלות עשן בחלקו האחורי והיה ריח חזק של שריפה. למרות שגם דלת הנוסעים האחורית התקלקלה, המשיך הנהג בנסיעה שגרתית.

בהמשך הנסיעה נפתחו כל הדלתות באוטובוס והנהג נאלץ לבלום בלימת חירום במרכז הכביש הסואן לפני צומת רמות בירושלים. התלמידות, ששהו באוטובוס נכנסו להיסטריה ונמלטו בבהלה לכביש הסואן.

אחד מהכוננים שהגיעו למקום אמר ל'בחדרי'' כי רק בנס נמנע אירוע רב נפגעים. לטענתו, למרות מצבו של האוטובוס, שוטרת שהגיעה למקום הורתה לאסוף את התלמידות חזרה לאוטובוס ולהמשיך בנסיעה המסוכנת לכיוון הסמינר שבקצה שכונת רמות.

"זה היה פשוט מפחיד", אמרה לנו שרה, תלמידת הסמינר. "כבר ביציאה מהר נוף התחיל להיות ריח שרוף, והדלת לא נפתחה. כשאמרנו לנהג הוא אמר שזה בסדר והמשיך בנסיעה".

היא הוסיפה כי "פתאום התחיל להיות עשן מאחורה והדלתות נפתחו. הבנות התחילו לצרוח בהיסטריה, וכשהנהג בלם כולן קפצו לכביש והתרחקו מהאוטובוס. פחדנו שהוא יתפוצץ, לא ידענו ממה העשן".

אוטובוס בנות אלישבע אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד