י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הטרלת המאה

הצעיר גרם לאנטישמי לחתום: אני תומך טרור

נער בן 15 הגיש ליו"ר מפלגת 'הלייבור' הבריטית - ג'רמי קורבין דף וביקש מימנו לחתום עליו. היו"ר שנחשב לשונא ישראל חתם, כשהוא מפספס את התוכן שהיה בתוך המכתב

הצעיר גרם לאנטישמי לחתום: אני תומך טרור
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

נער צעיר בן 15 שהגיע לועידה של מפלגת 'הלייבור' הבריטית - שבראשה עומד אנטישמי מוצהר שמחשיב את חמאס ואת חיזבאללה כ"אחים" הלא הוא יו"ר המפלגה ג'רמי קורבין שהצהיר כי הוא תומך בצעדת החיזבאללה בלונדון ואף ביקר בקבריהם של טרוריסטים ידועים, ביניהם האחראי לרצח 11 הספורטאים הישראלים במינכן ב-1972.

הנער הצעיר הגיש לקורבין האנטישמי דף מקופל וביקש ממנו לחתום עליו. בדף המקופל נאמר, כי הוא (החותם) "תומך בטרוריסטים", והוא "אנטישמי" ומקבל כסף מ"הטלוויזיה האיראנית."

הועידה התקיימה מוצאי שבת באוניברסיטת גלוסטר, במחוז גלוסטרשייר. הנער תומאס צ'יימברס בן ה-15, צולם על ידי אביו, תומך לשעבר של מפלגת - הלייבור, ואז פתח בגאווה את הדף ליד ג'רמי קורבין והצטלם שוב כשהוא מחייך ליד קורבין שלא הבין באותו הזמן כי לועגים לו.

תומאס הצעיר אמר לאתר The Sun: "זה היה הרעיון שלי. חשבתי שזה רעיון טוב להראות לכולם, ממש הופתעתי מאנשי הביטחון, הם היו לא יעילים, אני צעדתי ישר לקדמת החדר אחרי שהוא סיים לדבר, אמרתי לו שלום והגשתי לו את הדף שיחתום, הוא לא אמר כלום, לא היו שום שאלות או חששות, הוא חתם על זה ברצון".

"אני לא אוהב את דעותיו ביחס לאנטישמיות ולא אוהב איך הוא קשור לחמאס ולחיזבאללה, הוא מתייחס אליהם כחברים."

אביא של תומאס, אבא לחמישה ילדים המנהל חברת בנייה אמר: "הצבעתי למפלגת הלייבור ב -17 השנים האחרונות, אמא שלי ספרדיה וסוציאליסטית יותר. אבא שלי אנגלי ושמרני יותר, תמיד הייתי יותר בסוציאליזם, מאז שג'רמי קורבין הפך למנהיג המפלגה, הוא מתעלם מבריטניה, הדרך בה הוא מדבר על ה - SAS, (יחידה הדומה למוסד הישראלי) שמסתערים ונלחמים על מדינתם ולא מקבלים הכרה אינה נכונה, הוא מגעיל אותי".

עוד הוסיף האב, "אם הם היו מחליפים את מנהיגם ואת מדיניותו, הייתי שוקל להצביע לעבודה, אבל ב- 12 בדצמבר אצביע לבוריס ג'ונסון."

גרמי קורבין מפלגת הלייבור אנטישמיות בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד