י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
6 שנים לפטירתו

גנץ סופד למרן זצ"ל: "לימד אותנו לתת ביטוי לכל הזרמים"

לרגל הדיון המיוחד בכנסת לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שש שנים לפטירתו, יו"ר כחול לבן ספד לו וכתב: "החלטותיו מהדהדות עד היום ותרומתן לאחדותה של החברה בישראל ניכרת"

גנץ סופד למרן זצ"ל: "לימד אותנו לתת ביטוי לכל הזרמים"
בני גנץ חובש כיפה לראשו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

לרגל ציון שש שנים לפטירתו של מרן הגר"ע יוסף, בכנסת מציינים היום את זכרו בישיבה מיוחדת לזכרו. יו"ר 'כחול לבן' ספד והעביר רמז פוליטי לשותפיו בסיעות החרדיות.

"היום אנחנו מציינים בכנסת 6 שנים למותו של מנהיג רוחני-חברתי: הרב עובדיה יוסף זצ"ל", כתב חבר הכנסת גנץ, "בין פסיקותיו ההלכתיות בלטו הלכותיו בנושאי ההכרה ביהדות אתיופיה, התרת עגונות מלחמת יום הכיפורים והחלטתו להכיר בעיקרון פיקוח נפש כשמדובר בשיקולים מדיניים".

גנץ הוסיף וציין, כי "החלטותיו מהדהדות עד היום ותרומתן לאחדותה של החברה בישראל ניכרת. גם מאמיניו הגדולים וגם מי שלא נמנו על אוהדיו, יסכימו שהרב הביא לקדמת הבמה את תרומתה וחשיבותה של יהדות המזרח והחזיר את הגאווה לרבים מבניה".

בדבריו העביר גנץ רמז לשותפיו הפוליטיים בסיעות החרדיות כשאמר, כי "הרב לימד אותנו שיש לתת ביטוי לכל הזרמים והשבטים בחברה-זה לצד זה".

עוד אמר גנץ באירוע, "עלינו לכבד את כל התרבויות בחברה בישראל, לא משנה מאיפה הם באים, אם יש דרך אחת שבה כולם יכולים לכבד את זכרו של הרב עובדיה והוא הדרך של האחדות שנבחרת ומכבדת את זכרו".

בני גנץ הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד