י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
באירוע האזכרה לגר"ע יוסף

בנט לביבי וגנץ: "הקימו ממשלת אחדות". צפו

בכנסת ישראל חלקו כבוד לזכרו של מרן הגר"ע יוסף לרגל שש שנים להסתלקותו • בכינוס שנערך בחדר הישיבות של סיעת ש"ס השתתפו בין היתר יו"ר כחול לבן גנץ וראש הממשלה נתניהו • המשתתפים נטלו את ההזדמנות ודיברו על הצורך בממשלת אחדות • "זה מה שהיה אומר הרב"

בנט לביבי וגנץ: "הקימו ממשלת אחדות". צפו
האזכרה לגר"ע יוסף צילום: הדס פרוש, פלאש90

בכנס מיוחד לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שנערך בחדר הישיבות של סיעת ש"ס, השתתפו היום (שני) ראשי המפלגות בכנסת וניצלו את המעמד לקרוא לממשלת אחדות - כאשר במקום ישבו ראשי שתי המפלגות הגדולות: יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ.

מי שהעלה תחילה את הנושא היה השר לשעבר נפתלי בנט שאמר, "הרב עובדיה ראה לא רק את ההלכה אלא לצד ההלכה הוא ראה את הנשמה, את הבנאדם, את הזעקה, את החמלה, את התמונה הגדולה. ונדמה לי שמעבר לגדולה ההלכתית זו המורשת לעם ישראל בדורנו - לראות איך מעבר לאותיות הקטנות קטנות כולנו יכולים להתעלות".

"כאן", פנה השר דרעי לנוכחים, "בחדר הזה, נמצאים ראש הממשלה ויושב ראש כחול לבן. בשם כל הבית הזה אני מפציר להתעלות מעל ענייני היום יום ולהקים ממשלת אחדות בישראל".

השר דרעי הוסיף ואמר, "גם אחרי חייו הוא איתנו. מה היה אומר אם היה עומד כאן הרב עובדיה, הממשלה עמדה להתפרק והרב עובדיה התחנן לראש הממשלה שמיר ולפרס שיקים ממשלה וכתב לו עושה שלום במרומיו".

"אני פונה לנתניהו וגנץ והופך את המכתב לשמות שלהם שיקימו ממשלה, זה מה שהיה אומר הרב עובדיה".

רה״מ נתניהו אמר בכינוס: "מורשתו של הרב נשארה כאן איתנו. הרב שקד על תלמודו יומם ולילה, יושב ספון על הספר וכותב וחוקר. ניצל כל רגע. החיבורים שלו מעידים על קומתו. הרב היה קשוב לדופק החיים והכריע הכרעות גורליות בהרבה נושאים".

הרב עובדיה יוסף בני גנץ אריה דרעי בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד