י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אין בכך צורך"

נתניהו הציע תיק וחברות בקבינט - בנט סירב

ח"כ נפתלי בנט קיבל הערב הצעה רשמית בארבע עיניים להתמנות לשר בממשלה לצד חברות בקבינט המדיני-בטחוני, אך הוא עמד בפיתוי וסירב בנימוס | בלשכתו מדגישים כי הוא נשאר מחויב לגוש הימין

נתניהו הציע תיק וחברות בקבינט - בנט סירב
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הערב (שני) עם יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט והציע לו להתמנות מחדש לתפקיד שר בממשלה, לצד חברות בקבינט, זאת כחצי שנה לאחר שפוטר מתפקידו כשר החינוך ושר התפוצות בשל מאבק בינו לבין נתניהו בבחירות.

על פי לשכתו של בנט, הוא דחה את ההצעה למינויו כשר בממשלה לצד חברות בקבינט והשיב לנתניהו כי "הוא איננו מעוניין בכך, וכי אין בכך צורך", נמסר.

בשל הערכה הפוליטית כי המינוי הוצע לבנט מחשש כי הוא יפרק את הגוש לטובת שותפות עם 'כחול לבן', בלשכתו של בנט שבו והדגישו כי "בנט שב והדגיש את מחויבותו המלאה לגוש הימין, והציע את סיועו בכל דרך להקמת ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ".

על פי הדיווח הערב, נתניהו לא הציע לנפתלי בנט את תיק הביטחון, כפי שדווח במוצאי השבת האחרונה כי אם את תיק הרווחה שהתפנה לאחר התפטרותו של השר חיים כץ וכן את תיק התפוצות בו החזיק בנט עד לפיטוריו מתיק החינוך.

סיבה נוספת לסירובו של בנט, בשל הברית האיתנה שיש לו עם שותפתו הפוליטית איילת שקד, שמודרת מהשיחות הללו ותיפגע מכך שהוא יתמנה לשר והיא תוותר בספסלי הח"כים כשרה בכירה לשעבר.

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד