י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתמיכה עירונית

צביעות: בחודש הבא - מופע עם זמרות בלבד

לאחר שהערב נודע כי הרב פירר החליט לבטל את מופע ההתרמה למען ארגונו, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחודש הבא יתקיים ערב התרומה לארגון אחר על טהרת הנשיות. רק זמרות יופיעו על הבמה בתמיכה כספית של עיריית תל אביב | עורך דין פנה למארגנים בדרישה לשוויוניות על הבמה

צביעות: בחודש הבא - מופע עם זמרות בלבד
כסאות צילום: unsplash

הצביעות קווים לדמותה: הערב (שני) פורסם כי הרב אלימלך פירר החליט כי אירוע ההתרמה לארגונו 'עזרה למרפא', יבוטל עקב הטענות על "הדרת נשים".

מאז פורסם על כך שבאירוע לא צפויות לשיר נשים, החל פסטיבל זעקות על "הדרה". מכל גווני הקשת הפוליטית, העיתונאית והאמנית. כל מי שרק החשיב את עצמו זעק חמס.

אולם, ל'בחדרי חדרים' נודע כי בחודש הבא צפוי להתקיים בהיכל התרבות בתל אביב אירוע התרמה לעמותת "נוער בסיכוי", אירוע הנתמך על ידי עיריית תל אביב ויועבר בשידור חי בגל"צ, והאמנים, ובכן - כולן "נשים" ללא גבר אחד לרפואה.

"הדרה"? הצחקתני. זה לא חרדים.

ההודעה על האירוע

 

בתגובה הגיש עו"ד ישראל יפרח עתירה ליו"ר נעמ"ת חגית פאר תחת הכותרת: "הדרת גברים מאירוע התרמה עבור ילדים בסיכוי".

בעתירה כותב יפרח, כי "נקעה נפשי לראות כי מכלל אומני הערב, או ליתר דיוק אמניות הערב, אין ולו זמר אחד ממין זכר אשר יופיע בחלק האמנותי".

"כולי תקווה", מסיים יפרח, "כי תפעלי בהתאם ובאותה נחישות כי אירוע זה יעמוד בכללים הנוקשים, אותם שמתם כנר לרגלכם בעמותת נעמ"ת, קרי הדרת אחד מן המינים".

 

העתירה כנגד האירוע

נעמת הדרת גברים הדרת נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד