י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההטרלה של איילת

שקד: נתניהו פועל לקדם את חוק הבחירה הישירה; רוה"מ מכחיש

יממה לאחר שראש הממשלה דחה כלפי חוץ את הצעתו של יו"ר סיעת ש"ס השר אריה דרעי לקיים בחירות ישירות לתפקיד ראש הממשלה, השרה לשעבר איילת שקד חושפת כי בכנסת כבר החלו לעבוד על החוק במרץ • ח"כ זוהר: "הליכוד יפעל לקדם את ההצעה בכנסת" • רוה"מ מכחיש

שקד: נתניהו פועל לקדם את חוק הבחירה הישירה; רוה"מ מכחיש
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ההטלרה של שקד: יממה לאחר שדחה לכל הפחות כלפי חוץ את הצעתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לערוך בחירות ישירות לראשות הממשלה כשכלפי חוץ הוא עדיין טוען כי הוא פועל לממשלת אחדות - שקד חשפה את הסוד.

במהלך כינוס שנערך הבוקר (שלישי) אמרה יו״ר הימין החדש השרה לשעבר איילת שקד, כי "יוזמת דרעי לבחירה ישירה במצב הנוכחי נכונה. נתמוך בה", עוד הוסיפה שקד וחשפה כי "החלו בכנסת לעבוד על החוק".

אל שקד הצטרף גם יו"ר הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר שאמר כי הליכוד יפעל לקדם את ההצעה בכנסת, לצד הצעה שלא לקיים יום חופש בבחירות שלישיות כדי לא לפגוע במשק הישראלי כשעלות יום השבתון שווה למיליוני שקלים.

"אם וכאשר נצטרך להיגרר לעוד בחירות אנחנו נבקש שזאת תהיה בחירה ישירה לראש הממשלה בין נתניהו לבין בני גנץ. אנחנו רוצים שהכנסת הזאת תישאר ואנחנו נבקש בחירה ישירה. אני לא אומר את זה כמובן על דעתו המוחלטת של נתניהו, אני באופן אישי אומר עכשיו מה אני חושב שצריך לקרות ואני גם חושב שנתניהו בסופו של דבר יסכים לזה״, אמר זוהר בראיון לאולפן Ynet

עוד הוסיף חבר הכנסת זוהר וציין כי, "אני לא חושב שנתניהו אמר 'לא' להצעתו של דרעי, ואני לא חושב שאמר 'כן'. אני חד משמעית יודע את זה. אני חושב שהוא שוקל את זה ואני חושב שבסופו של דבר זה הדבר הנכון ביותר בשבילו ובשביל המדינה. הפתרון האידיאלי בעיניי הוא בחירה ישירה בלי חופש. זה לא עולה למדינה כסף ואנחנו גומרים את הפלונטר הפוליטי ביום אחד".

בעקבות הדברים של השניים, מיהרו בלשכתו של ראש הממשלה לפרסם הבהרה וטענו כי נתניהו מתנגד לחוק: "ראש הממשלה נתניהו לא מקדם את חוק הבחירה הישירה אלא את הקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה - הממשלה היחידה שאפשר להקים ושמדינת ישראל זקוקה לה בעת הזאת", נמסר.

אריה דרעי איילת שקד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד