י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הודה בחלק מהמעשים

מעשים חמורים ואסורים: האב החרדי נמצא במעצר

מקרה חמור ומזעזע: אב משפחה חרדית שרוי במעצר, לאחר שהוגשה נגדו תלונה כי פגע בשלוש בנותיו בגילאי 9 עד 13 | האב הכחיש את המיוחס לו, אך ככה"נ הודה בחלק מהמעשים שביצע בגדולה שבהן | מעצרו הוארך עד ליום חמישי

מעשים חמורים ואסורים: האב החרדי נמצא במעצר
צללית. אילוסטרציה צילום: pexels

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב שכונה חרדית בן 58, נעצר אתמול (שני) בבוקר, בחשד שפגע בבנותיו בגילאי 9-13 בתקופה האחרונה. מדובר בחשד חמור מאוד, אך בטרם נעצר נערכה חקירה סמויה במשטרת לב הבירה, במסגרתה נאספו ראיות ואף הוצא צו מעצר נגד החשוד, שנעצר בביתו.

מדובר בתלונה שהוגשה בתחנת המשטרה לפני כשבועיים, במהלך חול המועד סוכות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. על פי החשד, במהלך התקופה האחרונה, האב פגע בבנותיו הקטנות, הקטנה בגיל 9 והגדולה בגיל 13. על פי החשד, מדובר בפגיעה קשה וחמורה, האסורה על פי דין תורה וכן על פי החוק הישראלי. עם זאת, טרם הוכחה אשמתו והוא עדיין מוגדר חשוד בלבד.

אתמול הגיעו שוטרים לביתו ושם נעצר החשוד, הוא הובל לתחנת המשטרה שם נחקר. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי האב הכחיש בחקירתו את המעשים המיוחסים לו, אולם ככל הנראה הודה שאכן ביצע חלק מהמעשים בבתו בת ה-13 - שאף מסרה עדות בפני חוקרת ילדים.

הבוקר (שלישי) הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, מחשש למסוכנותו וכן מחשש לשיבוש הליכי חקירה.

השופט אליעזר ביאלין קיבל חלקית את בקשת המשטרה, שאכן ישנו חשד סביר לביצוע העבירה ולחשש משיבוש החקירה, והאריך את מעצרו של האב עד ליום חמישי.

וביערת הרע מקרבך פגיעה בתוך המשפחה פגיעה בילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד