י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות סערת השלט

בעלי המקומון הנפוץ בטבריה הורחק מהעיר

לאחר המהומות שפרצו הערב מול בניין עיריית טבריה בעקבות הצבת שלט 'כיכר הרב עובדיה' ללא תיאום עם אף גורם רשמי, הפעיל הדתי שמעון כהן שמסתבר כי עמד מאחורי המהלך, הורחק מהעיר למשך כמה ימים | "אף אחד לא מעל החוק ובשום פנים ואופן אף אחד לא רשאי לקחת את החוק לידיים"

בעלי המקומון הנפוץ בטבריה הורחק מהעיר
כיכר הרב עובדיה מול בנין עיריית טבריה צילום: אושרי ויצמן

שמעון כהן, הבעלים של המקומון הדתי בטבריה "מקומי דתי", עוכב הערב (שלישי) לחקירה בתחנת משטרת טבריה, זאת בעקבות השלט החדש שהוצב מוקדם יותר הערב בכיכר העירייה - "כיכר הרב עובדיה". בסוף החקירה הורחק כהן מטבריה למשך שלושה ימים.

כזכור, מספר תושבי העיר טבריה החליטו ביוזמה עצמאית, לקרוא לכיכר שממול עיריית טבריה, על שמו ולזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל במלאות שש שנים לפטירתו.

ראש העיר רון קובי שהגיע למקום תוך דקות ספורות, דרש להוריד את השלט 'כיכר הרב עובדיה', וכשלא נענו לבקשתו הוא הזמין פקחים שהורידו בעצמם את השלט שנתלה בניגוד לחוק.

משטרת טבריה שהוזמנה גם היא למקום בעקבות פרוץ המהומות עיכבה את שמעון כהן לחקירה, כאשר בסופה נדרש העיתונאי והפעיל החרדי לעזוב את העיר לשלושה ימים, ככל הנראה כחלופה להארכת מעצר, זאת לאחר שראש העיר רון קובי התלונן על הטקס אותו אירגן כהן ושנערך במקום ללא תיאום עם אף גורם רשמי.

רפאל טרבלסי, יו"ר סיעת 'הבית היהודי בטבריה', שהגיע לתחנת המשטרה על מנת לגשר בין הצדדים, אמר בצאתו מהתחנה, כי "שמעון כהן ישהה בהסכמה שלושה ימים מחוץ לעיר טבריה, להירגע קצת, להינפש, וביום חמישי בלילה יחזור לעיר בכוחות מחודשים להמשיך במאבק הציבורי והדמוקרטי במסגרת החוק".

טרבלסי הוסיף, "אני מבקש שוב מהתושבים לשמור על החוק והסדר וכל מי שרון קובי עושה כנגדו עבירה, לדוגמה מצלם את הילדים שלו, לדוגמה דוחף אותו או חונה במקום אסור, אנא מכם, פנו למשטרה ותגישו נגדו תלונה כדי שרשויות החוק יוכלו לטפל בו בצורה חוקית ובמסגרת כללי הדמוקרטיה".

"אף אחד לא מעל החוק ובשום פנים ואופן אף אחד לא רשאי לקחת את החוק לידיים, נכון, זה לוקח קצת יותר זמן, אבל תעזרו לעצמכם בהגשת התלונות במשטרה נגד רון קובי. תודה והמשך ערב טוב, שמעון עכשיו מחוץ לתחנת המשטרה ויעשה את דרכו בדקות הקרובות מחוץ לעיר כנראה לבית מלון, והוא ייהנה בימים הקרובים".

רון קובי הרב עובדיה יוסף שמעון כהן רפאל טרבלסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד