י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מכת הפריצות בשכונה

התושבים לא רגועים: המשטרה לא עושה דבר

אחרי חשיפת שורת המעשים הפליליים המזוויעים של אחד מחברי חוליית הפורצים ששניים ממנה נעצרו לפני כשבועיים בעת פריצה לדירה בשכונת סנהדריה, כתבת 'כאן חדשות' חשפה תיעוד נוסף ממעשיה של אותה כנופיה ושוחחה עם עו"ד שהוריו נפלו קורבן: "התופעה הזאת היא מכה נוראית ומשטרת ישראל פשוט לא עשה דבר" • צפו בכתבה

התושבים לא רגועים: המשטרה לא עושה דבר
הגנבים בסנהדריה צילום: מתוך שידורי כאן 11

יממה לאחר הגשת כתבי האישום נגד שני ערבים שוהים בלתי חוקיים, על כך שפרצו לדירות בשכונת סנהדריה בירושלים בשבת פרשת בראשית, חשפה כתבת הפלילים ורד פלמן ב'כאן 11', תיעוד חדש מפעילות חברי החולייה שהטילה את חיתתה על תושבי השכונה, אולם מסתבר כי מעצרם לא ממש מרגיע את תושבי השכונה, והמשטרה מחפשת עדיין אחר שניים מחברי הכנופייה.

אחת הדירות שנפרצה, היא של משפחת הלפר, הוריו של עו"ד דוד הלפר, שבימים אלה מונה על ידי לשכת עורכי הדין ליו"ר ועדת תאגידים.

צפו בכתבה:

בראיון לורד פלמן, הוא מתאר את הסיטואציה; "ההורים שלי כנראה ישנים, אכלו בליל שבת במקום אחר, הם קמים בבוקר ורואים שדברים פשוט חסרים בבית. והתחושה שאני לא מאחל אותה לאף אחד - היא מאוד קשה".

עוד אומר הלפר: "התופעה הזאת היא מכה נוראית ומשטרת ישראל פשוט לא עשה דבר. זה נורא ואיום. זה קורה מידי שבת ברמת מודיעין כנראה מאוד גבוה של אותה חוליית פורצים".

חוליית פורצים שכונת סנהדריה כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד