י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פירות התקנות בחסידות

איך עושים את זה: חתונה ב-5000 דולר בלבד

אחרי שהרבי מסאטמר יצא לפני כמה שנים בתקנות מיוחדות לחסידיו באשר לעריכת חתונות, נחנך השבוע בשעה טובה אולם שמחות מפואר לרווחת החסידים בבורו פארק. העלות הכוללת את כל ההוצאות רק 5000 דולר לכל אחד מהמחותנים • כן זה אפשרי 

איך עושים את זה: חתונה ב-5000 דולר בלבד
אולם השמחות החדש של סאטמר בבורו פארק צילום: Lanchevsky Images
בשורה משמחת בקרב חסידי סאטמר: בערבו של יום שני, נפתחו שערי אולם השמחות החדש 'כרם מנחם' בבורו פארק, בו תיערך חתונה במחיר של 5000 דולר בלבד לכל צד, כולל הכל.
 
האולם החדש נבנה ביוזמת וועד החתונות של חסידות סאטמר (מהר"א), האמון על יישום התקנות לצמצום ההוצאות להורי החתן והכלה, יוזמה ברוכה של האדמו"ר בעצמו, מתוך דאגה תמידית לרווחת חסידיו.
 
האולם ממוקם בבניין תלמוד התורה של החסידות המתנוסס לתפארה במרכז בורו פארק, כאשר הנגידים לבית משפחת וויינשטאק תרמו את הוצאות הבניה, לע"נ אביהם הרבני הנגיד ר' מנחם צבי וויינשטאק ז"ל והוא נקרא על שמו 'כר"ם מנחם'.
 
באולם החדש יקבלו המחותנים הכל מטעם מנהליו; סעודה מכובדת, פרחים מרהיבים, מוזיקה משובחת, צלמים מקצועניים, גראמער מרגש ומבדח. בקיצור הכל בעלות של 10,000 דולר סך הכל.
 
תקנות נוספות שהחליט עליהן ועד החתונות של החסידות, אסור להכניס שום דבר מבחוץ כי אם הכל מטעם האולם. כמו כן, החתונה חייבת להסתיים מוקדם כתקנת האדמו"ר מסאטמר, כאשר ברכת המזון בשעה 23:00 והמצווה טאנץ לא יסתיים אחרי 01:30, כשהמטרה היא כדי שלא לבטל את התלמידים מלימוד תורה למחרת.
 
ביום שני נחנך כאמור האולם, עם חתונה ראשונה שנחגגה בו, וכפי שנודע ל'בחדרי חרדים' מפי עסקני החסידות, נכון לעכשיו האולם כבר נמצא בתפוסה כמעט מלאה עד תחילת חודשי הקיץ ולכן מתחילים בוועד החתונות של סאטמר, לעבוד בימים אלו על הקמת אולם שמחות נוסף בבורו פארק.
חסידות סאטמר אולם שמחות תכנית חיסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד