ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שובר שתיקה ומתייחס למצב

כחלון על בחירות שלישיות: "המצב בפעם הבאה לא ישתנה". צפו

שר האוצר שקולו לא נשמע בסבך הפוליטי אליו נקלענו, לא כמתווך ולא כפרשן. שבר אמש שתיקה בכנס של עובדי אגף התקציבים במשרד האוצר ואמר: "אין אמירה ציבורית יותר ברורה ויותר צועקת מאשר ממשלת אחדות. הציבור אמר את דברו, תלכו ביחד" • צפו בדבריו הנוקבים 

כחלון על בחירות שלישיות: "המצב בפעם הבאה לא ישתנה". צפו
משה כחלון צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שר האוצר משה כחלון שקולו לא נשמע מאז נבלע עם מפלגתו 'כולנו' בתוך תנועת 'הליכוד', לא במערכת הבחירות האחרונה ולא לאחריה, התייחס אמש (שלישי) באופן פומבי למצב הפוליטי ביום עיון לאגף תקציבים במשרד האוצר שהתקיים בירושלים.

כחלון אמר בנאום בפני המשתתפים כי "אסור לנו להגיע למצב שההישגים הכלכליים שעבדנו עליהם כל כך קשה ירדו לטמיון בגלל בעיות פוליטיות ובעיות של אגו".

הוא הודה כי "יש פה פלונטר שאני לא רואה איך יוצאים ממנו, אבל אני קורא לצאת ממנו. אם יהיו בחירות נוספות תהיה אותה תוצאה. לא יהיה גוש גדול של 68-70. אז בואו נעשה כאילו עשינו עוד בחירות ונקים ממשלה. בחירות רביעיות כבר לא יעבוד".

כן אמר שר האוצר בכנס "כל גוש רצה להקים ממשלה, לא הלך. צריכים להבין: אף אחד לא ניצח פה. בתיקו מתחלקים בנקודות. אז כל אחד יבוא לציבור שלו, יגיד מאוד רציתי, אבל אי אפשר".

לדבריו, "אין אמירה ציבורית יותר ברורה ויותר צועקת מאשר ממשלת אחדות. הציבור אמר את דברו, תלכו ביחד. תשאלו אותי אם ממשלת אחדות טובה? אני לא יודע. לא כיהנתי בממשלת אחדות ואני לא יודע אם זה ממשלת שיתוק או ממשלה שתפעל, אבל המצב הפוליטי מביא אותנו לשם".

הוא שב והדגיש כי "אסור לנו להגיע למצב שההישגים הכלכליים שעבדנו עליהם כל כך קשה ירדו לטמיון בגלל בעיות פוליטיות ובעיות של אגו. המצב בפעם הבאה לא ישתנה".

"צריך להתחבר לאחדות, מנהיגים צריכים להתנצל בפני הבוחרים להגיד שניסינו להקים לבד ולא הצלחנו, וליצור את הממשלה הכי טובה שיכולה להיות למדינת ישראל", כך שר האוצר.

משה כחלון בחירות 2019 ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד