י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקשה להתגרש

בן 84 רצח את אשתו ב-19 מכות פטיש ונשלח למאסר עולם

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום מאסר עולם על קשיש בן 84 שרצח את אשתו באמצעות פטיש • גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אשתו המנוחה על רקע סכסוך גירושין

בן 84 רצח את אשתו ב-19 מכות פטיש ונשלח למאסר עולם
זירת רצח בירושלים צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) מאסר עולם ופיצוי בסך 258,000 ש"ח, הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק, לטובת שלושת הילדים בגין רצח אשתו סימה גרנות ז"ל.

הנאשם רם גרנות בן 84 הורשע לאחר ניהול הוכחות. בהכרעת הדין נקבע כי בליל 8.12.15 גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אשתו המנוחה, סימה גרנות ע"ה, על רקע סכסוך סביב חלוקת הרכוש והמתחים הקודמים שנלוו למערכת היחסים ביניהם.

עוד נקבע על ידי הרכב השופטים גלעד נויטל, טלי חיימוביץ וגרשון גונטובניק, כי הנאשם היכה אשתו המנוחה לפחות 19 מכות פטיש בראשה, ולמרות ניסיונה להתגונן על עצמה, התמוטטה. בעלה רם גרנות המשיך ושפך חומצה לפיה של אשתו וחנק אותה באמצעות מגבת.

אם לא די במעשיו המחרידים והמזעזעים, רם גרנות הותיר את אשתו סימה גרנות על רצפת הבית, כשהיא מכוסה בשטיחון - עד לבוקר המחרת, אז הודיע לבנו, שהזעיק את המשטרה ורם נעצר.

"מדובר ברצח שבוצע באופן אכזרי וקר רוח בין היתר באופן שבו הרצח בוצע לרבות השארת גופת המנוחה על רצפת הבית עד לבוקר למחרת" אמר עו"ד אורן פז מהפרקליטות.

עוד הוסיף כי "הרצח בוצע על רקע מניע כספי רק משום שהמנוחה עמדה על זכותה להתגרש ולקבל את מחצית הרכוש ומשלא יכלה עוד לשאת את חייהם המשותפים". בית המשפט קיבל את עמדת עו"ד אורן פז מפרקליטות מחוז תל אביב, וקבע בהכרעת הדין כי על פי הרפורמה בעבירות המתה מדובר ברצח בנסיבות מחמירות.

"חבל שלקח 4 שנים עד שהצדק יצא לאור" אמר יעקב, אחיה של תרצה, "אני כעת בדרך לקבר של אחותי לבשר לה שכל הטענות של הרוצח שלה נדחו גם אם לקח זמן".

רצח מחריד חלוקת רכוש מאסר עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד