י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האנטישמיות מתגברת

תקפו את הצעיר חובש הכיפה במכון הכושר

צעיר יהודי חובש כיפה התאמן במכון כושר בפרייבורג שבגרמניה, כשלפתע תקפו אותו מספר בריונים אנטישמיים, צעקו לעברו "יהודי מלוכלך" והשליכו את כיפתו לאשפה • "החדר היה מלא בגברים צעירים וחזקים ואף אחד לא התערב"

תקפו את הצעיר חובש הכיפה במכון הכושר
הכיפה שהושלכה לפח צילום: באדיבות המצלם

שוב אנטישמיות בגרמניה: צעיר יהודי חבוש כיפה הותקף במכון כושר בעיר פרייבורג.

סמואל קנטרוביץ', סטודנט יהודי בן 19, התאמן אתמול בשעות הערב במכון כושר הקבוע שלו כשפתאום גבר תפס אותו מאחורה, הוריד לו את הכיפה מהראש וצעק לעברו "יהודי מלוכלך" ו"שחרר את פלסטין". כך דיווח אנטוניה ימין כתבת כאן 11 באירופה.

בהמשך צעק לו "אתה רוצה שאני אכה אותך? הסתלק מכאן יהודי מסריח". לאחר מכן התוקף לקח את הכיפה שהוריד מראשו של הצעיר היהודי, ירק לתוכה והשליך אותה לפח. במשך דקות ארוכות אף אחד מהנוכחים בחדר לא הגיב עד שבסופו של דבר אדם מבוגר התערב וניסה להרגיע את הרוחות.

אנטוניה ימין כתבה בחשבון הטוויטר שלה, כי היא שוחחה עם הצעיר היהודי והוא סיפר לה. "החדר היה מלא בגברים צעירים וחזקים ואף אחד לא התערב. אני הבנתי שאני לבד. עד היום חשבתי שזה לא באמת מסוכן ושאני יכול להרגיש חופשי בפרייבורג אבל הבנתי שטעיתי ושאם יקרה לי משהו ברחוב אף אחד לא ירצה לעזור לי".

בעקבות המקרה החליט סמואל להוריד בינתיים את הכיפה מראשו ובראיון עם כאן 11 הוא מספר: "חשוב לי שאנשים ידעו מה קרה, כי בפרייבורג ההנחה הרווחת היא שאנטישמיות קיימת רק בטלוויזיה או בברלין. אני מודה שאני מפחד לראות את הגבר שתקף אותי ברחוב. פעם הבאה הוא עשוי להחטיף לי מכות".

אנטישמיות תקיפות אנטישמיות גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד